چالش شادی گل جنجالی آل کثیر در شبکه های اجتماعی +عکس

اشتراک
هواداران تیم پرسپولیس و جمعی از هنرمندان به دنبال محرومیت بازیکن تیم محبوبشان و برای حمایت از او چالش شادی پس از گل آل کثیر را به راه انداختند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از رای کنفدراسیون فوتبال آسیا به محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس، به دلیل شادی پس گل که چشم‌هایش را بادامی کرده و آن را توهین نژادپرستانه دانستند، هواداران پرسپولیس نیز پس از برد در مقابل النصر چالش شادی گل آل کثیر را در فضای مجازی آغار کردند که جمعی از هنرمندان نیز به آنها پیوستند.

View this post on Instagram

A post shared by سلام ‌نو | Salameno (@salameno.ir) on

امیرمهدی ژوله، احسان علیخانی، شیلا خداداد، بهرنگ علوی، بهنوش بختیاری، احسان کرمی و چند تن دیگر نیز با انتشار تصویری از خود به سبک شادی پس از گل آل کثیر، صعود این تیم را به فینال آسیا تبریک گفتند اما کاربرانی به شدت مخالف این چالش هستند.

View this post on Instagram

A post shared by اخبار بازیگران (@cinemaparc) on

کاربران موافق عنوان می‌کنند آل کثیر برای شادی برادرزاده‌اش که گل را به او تقدیم کرد، چشم‌هایش را کوچک کرد اما اقدام او نژادپرستانه تلقی شد و این در حالیست که او قبلا نیز این حرکت را با پیراهن صنعت و پیکان انجام داده بود، بنابراین در حمایت از او که محرومیت ناعادلانه‌ای را متحمل می‌شود باید چنین چالشی به راه بیفتد.

View this post on Instagram

A post shared by ماهنامه طنز و کاریکاتور نیمروز (@nimrooz.mag) on

اما کاربران مخالف معتقدند مهم نیست که در ایران چه تعبیری از این حرکت می‌شود بلکه مهم اینست که در کل دنیا این حرکت یک حرکت نژادپرستانه محسوب می‌شود و به راه افتاده این چالش کار درستی نیست. این کاربران عنوان می‌کنند انتظار می‌رود سلبریتی‌ها به جای انجام کارهای نژادپرستانه رفتار سنجیده‌تری داشته باشند.

View this post on Instagram

A post shared by آرمان امیری (@arman.amiri_parian) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала