جنجال پاسخ توئیتری احمدی‌نژاد به آنجلینا جولی +عکس، ویدئو

© AP Photo / Mohammad SajjadАмериканская актриса Анджелина Джоли во время посещения лагеря в Пакистане
Американская актриса Анджелина Джоли во время посещения лагеря в Пакистане  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در صفحات اجتماعی به پاسخ توئیتری محمود احمدی‌نژاد خطاب به بازیگر مطرح هالیوود درباره تبعیض ساختاری واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، پاسخ توئیتری محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران خطاب به صحبت هنرمند آمریکایی آنجلینا جولی در خصوص وجود تبعیض ساختاری در جهان با واکنش‌های گسترده کاربران در رسانه‌های اجتماعی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by استان یزد محرمانه (@ostaneyazde) on

وی در صفحه‌ی شخصی خود در پیام رسان توئیتر نوشت که «با صحبت صریح شما درباره وجود تبعیض بنیادین در جهان موافقم. تبعیض، فقر، جنگ و ناامنی محصول مدیریت فعلی است. که بر قدرت‌طلبی و سلطه‌جویی استوار است. جامعه انسانی نیازمند احترام، صحبت، همکاری و صداقت است. برای اصلاح وضع جهان همه با هم و متحد تلاش خواهیم کرد.»

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربرانی موافق این اقدام احمدی‌نژاد هستند و معتقدند او سخن حق را تایید کرده است اما برخی کار او را اشتباه می‌دانند و معتقدند او باید با دقت بیشتری رفتار کند. جمعی از کاربران مخالف، بر این باورند که سیاستمداران رفتارهای عجیب و غیرمنطقی دارند که گاهی دنیا را شوکه می‌کنند. برخی نیز عنوان می‌کنند احمدی‌نژاد تمام هدفش دیده شدن است و معتقدند نباید این خبرها را بازنشر کرد که سبب شود بیشتر دیده شود.

بسیاری از کاربران نیز با کنایه و تمسخر به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند. این کاربران عنوان می‌کنند واقعا هیچ مردی پیدا نمی‌شد که احمدی‌نژاد با او بخواهد دنیا را نجات دهد؟! او بعد از عالیجناب، حالا به سراغ ملکه رفته است. اما کسی گمان نمی‌کرد روزی احمدی‌نژاد با ‌ipad برای آنجلینا جولی توئیت بزند.

View this post on Instagram

A post shared by کانال گیزمیز 💯 (@gizmiztel2) on

کاربرانی عنوان می‌کنند آنجلینا جولی، عزیز است و همه دوستش دارند، ما هم دوست داریم با او دنیا را نجات دهیم اما همسرانمان اجازه نمی‌دهند. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند با اتفاقاتی که در ایران هر روز متعجب می‌شوند بهتر است خداوند برنامه روز قیامت را زودتر برپا کنند تا نجات پیدا کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала