مضرترین غذاهای مفید کدامند

© Fotolia / Jovannigمضرترین غذاهای مفید کدامند
مضرترین غذاهای مفید کدامند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
غلات صبحانه، آب میوه های تازه ، پنیر دلمه ای کم چرب غذاهایی هستند که توسط افرادی که رژیم دارند یا به دنبال اصول سبک زندگی سالم هستند خورده می شوند، اما نباید در خوردن انها زیاده روی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آرینا اسکورومنایا ، متخصص تغذیه از غذاهایی که در ظاهر سالم هستند، اما مصرف انها به میزان زیاد و هر روز توصیه نمی شود در مقاله خود اشاره نموده است.

وی در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: غذاهای کم چرب مضر هستند زیرا انسان به چربی احتیاج دارد و اگر همه ما کم چرب بخوریم سلامتی مان به خطر می افتد. به گفته وی ، برخی از مواد مفید مانند کلسیم بدون چربی قابل جذب نیست.

روش لاغری پس از قرنطینه  - اسپوتنیک ایران
روش لاغری پس از قرنطینه

وی خاطرنشان کرد که آب میوه های تازه برای سلامتی مفید نیستند - حاوی مقدار زیادی قند هستند.

علاوه بر این ، وی توصیه کرد که موسلی یا غلات صبحانه را با دقت انتخاب کنید: میله ها اغلب ارزان و بی کیفیت هستند. بهتر است خودتان در منزل از جو پرک استفاده کنید و به ان مقداری دانه و مغز و میوه های خشک بزنید.

اسموتی می تواند خطر بیماری های قلبی عروقی را تحت تأثیر قرار دهد: ، با این محصول محبوب، قند بدون فیبر مصرف می کنیم که باعث می شود بدن انسولین خیلی سریع آزاد کند. او توصیه می کند به جای آن میوه کامل بخورید.

مربی تغذیه سوزانا می گوید ، در مورد میوه های خشک دارای درصد بالایی از فروکتوز هستند و باید در حد متوسط ​​مصرف شوند، زیرا میوه های معمولی را ترجیح می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала