نظر جنجالی یک دختربچه در رابطه با موفقیت در ایران +ویدئو

© Depositphotos.com / Golyakزیباترین دختربچه جهان کیست؟ + عکس
زیباترین دختربچه جهان کیست؟ + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاسخ جالب یک دختربچه‌ به سوال مجری در برنامه تلویزیونی "میدون" موجب واکنش و تعجب کاربران شد.

به گزارش اسپوتنیک، بخش کوتاهی از یک مصاحبه با دختری خردسال در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در گفتگوی کوتاه مجری و این دختربچه که در برنامه "میدون" از شبکه سوم سیمای ایران پخش می‌شود، مجری از او این سوال را می‌پرسد که اگر یک روز مسئول شوی برای مردم چه کار می‌کنید؟ و به نظر شما برای موفقیت در ایران باید چه کاری کرد؟ او نیز در پاسخ می‌گوید: «اگر مسئول شوم همه چیز را ارزان می‌کنم، و برای موفقیت باید بابات پولدار باشه و پارتی داشته باشی.»

View this post on Instagram

A post shared by حامد سلطانی Hamed Soltani (@hamedsoltaniiiii) on

بسیاری از کاربران این دختربچه را بسیار زیرک می‌خوانند و معتقدند او حقیقت را گفته است چیزی که حتی یک کودک نیز متوجه آن می‌شود و حتی قابل کتمان کردن نیست. برخی معتقدند این یک کنایه به همه‌ی آقازاده‌هایی‌ست که با کمک موقعیت پدرشان به جایگاهی رسیده‌اند و آن را به رخ سایرین می‌کشند.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

جمعی از کاربران معتقدند نباید هر سوالی را از کودکان پرسید و آنان را از دوران کودکی‌شان دور کرد. کاربرانی نیز معتقدند بچه‌های این دوره بسیار باهوش هستند و نیاز به رفاه دارند اما شرایط کنونی زندگی امکان فراهم کردن آن را برای بسیاری از خانواده‌ها دشوار کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала