ایجاد استارتاپی در آمریکا برای بیرون کردن مستاجران

© Sputnikایجاد استارتاپی در آمریکا برای بیرون کردن مستاجران
ایجاد استارتاپی در آمریکا برای بیرون کردن مستاجران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استارتاپ آمریکایی Civvl بوجود امده است که افرادی که دیگر قادر به پرداخت اجاره نیستند را از منازل صاحب خانه ها خارج می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری Vice ، این شرکت خود را با Uber مقایسه می کند و هر ساعت 125 دلار به افرادی که به تیم می پیوندند و صاحب خانه ا را از مشکلات افراد متخلف نجات می دهند ، ارائه می دهد.

اوبر و ناسا  تاکسی پرنده راه اندازی می کنند - اسپوتنیک ایران
اوبر و ناسا تاکسی پرنده راه اندازی می کنند

Civvl اشاره می کند که خدمات تخلیه بسیار مورد تقاضا است. در این اطلاعیه آمده است: "ما با صاحبان خانه و بانک های ناراضی قرارداد بسته ایم تا از حقوق خود دفاع کنند."

همانطور که روزنامه یادداشت می کند، قالب اصلی کار چندان اخلاقی به نظر نمی رسد. در واقع از افرادی که به شغل نیاز دارند و خودشان در معرض خطر هستند، خواسته می شود با کسانی که مشکلات مشابه دارند درگیر شوند.

این شرکت با استناد به داده های پایگاه اینترنتی آپارتمان لیست لغو اجاره نامه های شرکت ها و افرادی که نیازمند به کمک هستند را تهیه کرده است. از هفته اول ماه سپتامبر ، 29 درصد آمریکایی ها قادر به پرداخت کامل اجاره یا وام خود نیستند.

علی رغم این واقعیت که ایالات متحده ممنوعیت اخراج را در سطح فدرال اعلام کرده است ، صاحبان خانه همچنان به تلاش برای خلاص شدن از شر مستاجرهای بی پول ادامه می دهند. ظاهرا ، Civvl قرار نیست هیچ مسئولیتی در قبال تیم ها به عهده بگیرد ، اما می خواهد به عنوان یک واسطه بین آنها و مشتری عمل کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала