تزئین مرغ و خروس یخچال عروس و داماد به شیوه ای مدرن +عکس

© REUTERS / Lucy Nicholsonمرق مرغ
مرق مرغ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لباس مرتب عروسی مرغ و خروس داخل یخچال عروس و داماد سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است!

به گزارش اسپوتنیک، در هنگام چیدن جهیزیه عروس در ایران رسم است تا مواد غذایی داخل یخچال عروس و داماد کمی تزئین شود. در میان ایده های مختلف برای تزئین، عکسی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می چرخد که مرغ و خروس داخل یخچال مانند خود عروس و داماد لباس عروسی مرتبی بر تن کردند و بسیار متشخص در یخچال نشسته اند.

View this post on Instagram

A post shared by عطیه رستگاری/گندم بانو (@gandom_banooooo) on

در عکس منتشر شده، مرغ لباس عروسی سفیدی بر تن کرده و ناخن های پای خود را لاک زده است و خروس جلیقه مشکی مرتبی پوشیده که با پاپیون و گل تزئین شده است.
این عکس همچنان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می چرخد و سوژه کاربران شده است. البته عکس تزئین مرغ به همین جا ختم نمی شود. عکس دیگری از تزئین یک مرغ به مناسبت ایام عزاداری محرم و صفر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که مرغ لباس مشکی محرمی بر تن کرده است و در یخچال نشسته است.

View this post on Instagram

A post shared by courseir (@courseir.ir) on

گروهی از کاربران معتقدند که دیگر تزئین خانه عروس و داماد از حد متعارف گذشته است و بعضی از افراد در این مورد افراط کرده اند. به گفته این دسته از کاربران، آنهایی که به مرغ لباس مشکی به مناسبت محرم می پوشانند، مسخره‌بازی را از حد گذرانده اند. در مقابل گروهی دیگر از کاربران عنوان کردند که ایده بسیار جالبی بوده است و با آن بسیار خندیدند. به گفته آنها، اینکه چشم مرغ و خروس مرده را اینگونه باز نگه داشتند و لباسی اندازه آنان دوخته اند، کار سختی است و در نهایت منجر به حرکت بسیار جالبی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала