کارشناس ایرانی: به جای تبلت به فرزندانتان خواهر و برادر هدیه دهید +ویدئو

CC0 / / Baby
Baby  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اظهارات خانم کارشناس در شبکه جهانی ولایت در رابطه با فرزندآوری و تاثیر استفاده از ابراز‌های تکنولوژی با بازتاب‌های فراوان خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، بخش‌هایی از یک گفتگو در شبکه جهانی ولایت موج گسترده‌ای از انتقادات کاربران را به دنبال داشته است. در این گفتگو خانم کارشناس عنوان می‌کند که اگر می‌خواهیم به وظیفه مجاهدانه خود عمل کنیم باید فداکاری کنیم و از اوج لذت شخصی خود بگذریم و به فرزندان‌مان خواهر و برادر به جای تبلت هدیه بدهیم. این اظهارات با خشم بسیاری از کاربران و انتقاد آنها از شرایط حاکم در ایران همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

غالب کاربران هم‌عقیده بوده و معتقدند با وضعیت موجود در ایران در حالی که جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ همچنان بیکار هستند و شرایط ازدواج را ندارند ازدواج یک حماقت و فرزندآوری یک جنایت خواهد بود. این کاربران عنوان می‌کنند با تورم ۱۵۰ درصدی در ایران فرزندآوری کاملا اشتباه است و این مسئله ممکن است برای جامعه سنتی و روستایی جواب دهد اما برای یک جامعه مدرن جواب نخواهد داد. کاربرانی اما اگرچه موضوع چند فرزندی را برای فرزندان، والدین و کشور بسیار خوب می‌دانند اما سخت تاکید می‌کنند که شرط آن وضعیت نرمال اقتصادی، امنیتی و روانی باشد نه شرایط بغرنج ایران اکنون. این کاربران نیز فرزند بیشتر را در خانواده‌هایی با وضعیت اقتصادی متوسط به پایین، جنایت می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

جمعی از کاربران با کنایه و تمسخر به این مسئله پرداختند. آنها عنوان می‌کنند برای اولین بار است که از رابطه جنسی با عنوان مجاهدت نام برده می‌شود و این که نمی‌دانستند اوج لذت جویی، خوابیدن ۱۰ شب است و تک فرزندها دچار آسیب هستند و فضای زیست متعادل برای رشد را نداشته‌اند. کاربرانی نیز خود را هدیه‌ خواهر یا برادر خود و آنان را هدیه‌ی دیگری می‌خوانند و عنوان می‌کنند با یارانه ۴۵ هزار تومانی و پوشک ۸۸ هزار تومانی بهتر است برای فرزندان‌مان تبلت هدیه بگیریم نه یک موجود زنده که به تغذیه و زندگی احتیاج دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала