دسته بیل خواندن خواننده نسل جوان توسط مجری و بازیگر ایرانی +عکس، ویدئو

CC0 / / Grave shovel
Grave shovel - اسپوتنیک ایران
اشتراک
احسان کرمی، سیروان خسروی را به دسته‌بیل تشبیه کرد!

 به گزارش اسپوتنیک، احسان کرمی، مجری و بازیگر ایرانی نسبت به توییت سیروان خسروی و تاکید دوباره وی به عدم شرکت در انتخابات واکنش نشان داد.

View this post on Instagram

A post shared by کلیپ سینما (@clip_30nama) on

سیروان خسروی گفت که "اگه نكته قابل افتخارى تو زندگيم باشه ، قطعا بزرگترينش اينه كه به تو و هيچكدوم از دوستا و رُقباى(!) قبليت راى ندادم و خودم رو در انتخاب اين وضعيت شريك نميدونم. نه تو ، نه خاتمى ، نه احمدى نژاد و نه موسوى و رئيسى. نكته جالب اينه كه هيچوقت هم نتونستم حتى ١ نفر از دوستامو با خودم همراه كنم و اتفاقا به كمبود اطلاعات اجتماعى و سياسى و منفعل بودن متهم شدم.
آفرين به بينش سياسى و اجتماعى دوستانى كه اين روزها چيزى جز سلِفى و دعوت به كتاب خوانى و فيلم خوب ديدن ازشون نميبينيم ولى به زودى دوباره سر و كله شون پيدا ميشه و شهوت نزديك شدن به قدرت اونا رو به روشنفكرهاى يه شبه تبديل ميكنه.
و البته اين تازه روزهاى خوبمونه..."

View this post on Instagram

🔻 🔹 احسان کرمی در واکنش به صحبت‌های سیروان خسروی نوشت: . 🔸 غمگين بودم، داشتم با بيلچه باغچه خونه رو مرتب ميكردم كه دسته بيلچه براى بارهزارم گفت:(ولى من خيلى خوشحالم كه راى ندادم! نه به چپى نه راستى نه وسطى) هروقت مردم حالشون خوش نيست اين دسته بيلچه جاى اينكه باغچه رو بيل بزنه همينو ميگه.بدون اينكه بفهمه اين از طبيعتِ دسته بيله نه فرزانگيش . 🔸 سیروان خسروی در پستی نوشته بود که به رای ندادن به روحانی افتخار میکند . . 🔸🔷 خبرهای داغ روز در سلبریتی‌آنلاین 🔷🔸 . 🔹🔶 برای حمایت از ما لطفا فالــو کنیـد 🔶🔹 𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 👉 @celebonline.ir 𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 👉 @celebonline.ir 𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 👉 @celebonline.ir . . #بازیگر #سینما #فیلم #تلویزیون #بازیگر_زن #جالب #هنرمند #سلبریتی #جذاب #خبر #تبلیغات #عکس #لباس #مدلینگ #طنز #سریال #رقص #عشق #پسر #میکاپ #بازیگران #اینستاگرام #تولد #دختر #سلبریتی_آنلاین #بازیگران_زن #احسان_کرمی #سیروان_خسروی

A post shared by ⭐ سلبریتی آنلاین ⭐ (@celebonline.ir) on

احسان کرمی در جواب سیروان خسروی نوشت که "غمگین بودم، داشتم با بیلچه باغچه خونه رو مرتب میکردم که دسته بیلچه براى بارهزارم گفت: (ولى من خیلى خوشحالم که راى ندادم! نه به چپى نه راستى نه وسطى)
هروقت مردم حالشون خوش نیست این دسته بیلچه جاى اینکه باغچه رو بیل بزنه همینو میگه.بدون اینکه بفهمه این از طبیعتِ دسته بیله نه فرزانگیش."
بسیاری از کاربران با ثبت نظر خود نسبت به این کشمکش لفظی واکنش نشان دادند. عده ای از کاربران معتقدند که بیشتر هنرمندان مانند هم هستند و همه آنها اگر منافعی وجود داشته باشد به دنبال آن خواهند بود. بعضی از کاربران با صحبت احسان کرمی و بعضی دیگر با صحبت سیروان خسروی موافق هستند. افرادی که با احسان کرمی موافق هستند معتقدند که اگر کسی در انتخابات شرکت نکند حق صحبت دربازه کشور و وضعیت آن را نخواهد داشت. به گفته این دسته از کاربران رای ندادن کار خاصی نیست که کسی به آن افتخار کند چرا که دیکته نانوشته غلط ندارد. در مقابل عده ای دیگر از کاربران معتقدند که سیروان با مردم است و حرف مردم را می زند و کار درستی را انجام داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала