ارسال انبوه پیامک کشف حجاب در خودرو به شهروندان تهرانی +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAنیروی انتظامی ایران: کشف حجاب در فضای مجازی نیز تخلف است
نیروی انتظامی ایران: کشف حجاب در فضای مجازی نیز تخلف است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیتر و اینستاگرام به دریافت پیامک کشف حجاب و احضار خود به «پلیس امنیت اخلاقی» واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر جمع کثیری از کاربران فضای مجازی در ایران به دریافت پیامک «کشف حجاب در خودرو» و احضار به «پلیس امنیت اخلاقی» خبر می‌دهند که در میان این افراد خانم‌های محجبه، چهره‌های مشهور و یک روحانی نیز دیده می‌شود که از دریافت چنین پیامکی متعجب هستند و به آن واکنش نشان می‌دهند.

View this post on Instagram

شما نظرتون چیه ؟

A post shared by هنرمند جنجالی | حاشیه هنرمندان (@honarmand_janjali) on

پست اینستاگرامی یک خواننده و توئیت یک روحانی در این‌باره با واکنش‌های فراوان و بازتاب در برخی رسانه‌های خبری همراه شد. مرتضی روحانی، مدیر مجله و انتشارات «ترجمان»، با انتشار تصویری از پیامک دریافتی به‌ کنایه نوشت: «آقا من نمی‌دانستم عمامه از سر برداشتن هم کشف حجاب میشه. بگذریم از اینکه خدا می‌دونه من خیابان اندرزگو نبودم! آخه چرا؟»

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on

امید نعمتی، خواننده پاپ نیز در اینستاگرام خود نوشت: «آدم قرنطینه تو خونه هم نشسته باشه، باز یک داستانی باید درست بشه. الان باید توی این کرونا و وضعیت مردم رو الکی بکشونین کلانتری؟»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند سال گذشته نیز چنین اتفاقی رخ داد و در نهایت آن را یک اشتباه خواندند اما این اتفاق با هدف مشخص صورت می‌گیرد؛ اینکه بخواهند از این طریق بخشی از بودجه خود را تامین کنند و یا برای پرت کردن حواس مردم از یک موضوع خاص انجام می‌شود.

برخی از این کاربران معتقدند ارسال این پیامک‌ها به شهروندان همزمان با شدت گرفتن واکنش‌ها در رسانه‌های اجتماعی به اعدام نوید افکاری بوده تا توجه بسیاری از شهروندان را از این موضوع سلب کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала