بانوی مهربان سینمای ایران در نقش پرستار بیماران کرونایی +عکس

© REUTERS / Yves Hermanپرستار
پرستار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رزیتا غفاری لباس پرستاران بیماران کرونایی را به تن کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، رزیتا غفاری، بانوی بازیگر ایرانی، با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، اعلام کرد که در سریال فرشتگان بی بال به کارگردانی امیرحسین عنایتی در نقش یک پرستار ظاهر شده است و لباس پرستاران را به تن کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rozita Ghaffari |رزیتا غفاری (@rozitaghaffarii) on

او در زیر عکس خود نوشت که روزی آیندگان از ایشان به نیکی یاد خواهند کرد. بر روی صورت رزیتا غفاری رد ماسک دیده می شود که نشان از ساعت ها کار کادر درمان در بیمارستان دارد.
گفته شده است که سریال فرشتگان بی بال روایتگر داستانی از مبارزه با ویروس کرونا می باشد که این سریال تلویزیونی با حضور بازیگران مشهور دنیای هنر در ستایش زحمات کادر درمان ساخته می شود.

View this post on Instagram

A post shared by زاویه (@zavyeh360) on


رزیتا غفاری و آشا محرابی دو بازیگر زن این سریال هستند که گوشه ای از زحمت بی دریغ کادر درمان و گروه های جهادی را به تصویر می کشند.

View this post on Instagram

A post shared by Rozita Ghaffari |رزیتا غفاری (@rozitaghaffarii) on

هنوز مشخص نیست که این سریال در چند قسمت تولید می‌شود و در چه زمان و از چه شبکه‌ای روی آنتن می‌رود. بسیاری از کاربران عنوان کردند که چه خوب است که به یاد پرستاران که در بیمارستان ها زحمت می کشند، دست به کار شده و زحمت آنان را به تصویر می کشید. به گفته بسیاری از کاربران در این سریال باید از حقوق کم پرستاران و زحمت زیاد آنان در دوران کرونا و حق کرونای 100 هزار تومانی هم صحبت شود. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که هر چقدر هم که این سریال خوب ساخته شود اما ذره ای از محبت های پرستاران و کادر درمان نیز جبران نمی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала