چالش مچ گیری از دوستان همسر در شبکه های اجتماعی +ویدئو

© Depositphotos.com / Minervastockچالش پیچ
چالش پیچ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چالش مچ گیری سوژه ای داغ در بین کاربران شبکه ‌های اجتماعی!

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا توسط یک اینفلوئنسر چالشی در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است که مچ گیری از همسر نام دارد. در این چالش، افراد در حالیکه همسر خود را در کنار خود دارند به یکی از دوستان صمیمی او زنگ می زنند و خبر از همسر خود می گیرند. طرفی که به دوست همسرش زنگ می زند ادعا می کند که همسرش گفته است که پیش اوست اما چون تلفن خود را جواب نمی دهد با او تماس گرفته است.

واکنش دوست همسر در این شرایط بسیار جالب است. بعضی از دوستان، وجود همسر شخص را در پیش خود تکذیب می کنند اما دوستانی دیگر به صورت حرفه ای وجود دوست را تایید کرده و اصطلاحا او را پوشش می دهند. این چالش مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و بسیاری با آن خندیدند. در این میان، حدیثه تهرانی، بانوی بازیگر ایرانی نیز دوستان همسر خود را در این چالش محک می زند.

View this post on Instagram

A post shared by Honarmandan (@honarmandan_mashhor) on

در این چالش بیشتر مردان به یکدیگر وفادارند و بلافاصله وجود همسر را پیش خود تاکید می کنند. دوستان همسر حدیثه تهرانی نیز همین کار را انجا می دهند.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که این چالش، دروغ و پنهان کاری را در بطن فرهنگ جامعه نشان می دهد و جای تامل دارد. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که آنها دوست خود را لو نمی دهند چرا که نمی خواهند همسر او ناراحت و نگران شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала