کنایه مجری شبکه خبر به رئیس جمهور ایران +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مدرسه دخترانه در ایران
مدرسه دخترانه در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازگشایی مدارس در ایران در وضعیت کرونایی و عدم حضور رئیس جمهور این کشور برای نواختن زنگ آغاز سال با انتقادهای بسیار فراوانی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سال تحصیلی جدید در ایران همچون بسیاری از کشورها، در سایه کرونا آغاز شد و بسیاری از خانواده‌های ایرانی با وجود همه‌ی نگرانی‌هایشان فرزندان خود را به مدرسه فرستادند اما آنها از عدم حضور رئیس جمهورشان برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی بسیار گلایه می‌کنند و علاوه بر آموزش مجازی یا حضوری، موضوع بحث کاربران در فضای مجازی شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от طنز و کارتون (@tanz.cartoon)

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر نیز در رابطه به بازگشایی مدارس در وضعیت کرونا به حسن روحانی، رئیس جمهور وقت ایران انتقاد کرد و ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان، معلمان و کادر آموزشی گفت: «بر خلاف هر ساله که آقای رئیس جمهور خودشان چکش زنگ را می‌نواختند این بار به صورت غیرمجازی و غیرحضوری این کار را انجام دادند برای بچه‌هایی که هر چند با فاصله‌گذاری و ماسک حضور پیدا کردند.»

کاربران بسیاری ضمن تایید صحبت‌های خانم مجری عنوان می‌کنند اگر آقای روحانی از ترس ابتلا به کرونا برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی حاضر نشد پس چرا مدارس بازگشایی شدند؟! و اگر غیر از این بوده ایشان می‌بایست در یکی از مدارس حضور پیدا می‌کردند. این کاربران بر این باورند آموزش حضوری سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها را به خطر خواهد انداخت و چرا وقتی دانشجویان از آموزش مجازی استفاده می‌کنند دانش‌آموزان باید به مدرسه بروند؟! 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

کنایه مجری شبکه خبر به روحانی؛ چکش غیر حضوری رییس جمهور برای دانش آموزان حضوری!

Публикация от (ملودرام)حواشی روز (@meluderam)

 بسیاری از کاربران ایرانی از بی‌نظمی و نابسامانی‌های کشور شکایت‌ می‌کنند و عنوان می‌کنند در مدارس دو شیفته، روزانه بیش از ۷۰۰ نفر ورود خروج دارند و چه کسی سلامتی این تعداد را تضمین می‌کند، مردم ایران تا کی و چقدر باید تاوان بی‌تدبیری این دولت را بدهند؟!

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от طنز و کارتون (@tanz.cartoon)

برخی از کاربران اما از خانم مجری انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند دیواری کوتاه‌تر از رئیس جمهور پیدا نمی‌کنید که به ایشان انتقاد می‌کنید، بهتر است به صدا و سیما انتقاد کرد که بی‌نظارتی‌های فراوانی در این مجموعه دیده می‌شود. این کاربران این صحبت‌ها را باعث بیشتر شدن نگرانی خانواده‌ها می‌دانند و معتقدند بهتر است مردم با اتحاد و همکاری این مسیر سخت را پشت سر بگذارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала