موضع گیری بانوی بازیگر ایرانی نسبت به کارگردان فیلم قسم +ویدئو

اشتراک
به گفته مهناز افشار، محسن تنابنده حواسش به همه چیز است اما جرو بداخلاق ترین کارگردان هاست!

به گزارش اسپوتنیک، در گفتگویی که میان مهناز افشار بانوی بازیگر ایرانی که به آلمان مهاجرت کرده و فریدون جیرانی کارگردان ایرانی شکل گرفته بود، مهناز افشار محسن تنابنده را بد اخلاق معرفی کرده است.

او در پی توضیح در مورد فیلم قسم که به کارگردانی محسن تنابنده بر روی پرده سینماها رفت، وی را بد اخلاق ترین و گاها بی تربیت و بد دهن توصیف کرد اما معتقد است که در مقام کارگردان حواسش به همه چیز است و در کار خود بسیار موفق است.

View this post on Instagram

A post shared by حاشیه پرداز (@hashiyeh_pardaz) on

او به دلیل اینکه محسن تنابنده را بداخلاق می داند عنوان کرد که من فقط فیلمنامه را خواندم تا پس از خواندن فیلنامه بگویم که در این فیلم بازی نمی کنم اما وقتی آن را خواندم احساس کردم که به حال و هوای خانواده فیلم قسم به خانواده من نزدیک است و نقش راضیه مرا با خود برد.
View this post on Instagram

A post shared by CAMPEC.IR | کامپک (@campec.ir) on


بسیاری از کاربران نسبت به مهناز افشار انتقاد کردند چرا که معتقدند اگر حتی محسن تنابنده بداخلاق هم باشد نباید در جلو جمع از او بدگویی می کرد و عیب او را فریاد میزد. عده ای از کاربران نیز معتقدند که واکنش مهناز افشار به دلیل دلخوری پیشین او بر سر مسائل سیاسی گذشته بوده است و او قصد تخریب این کارگردان را داشته است. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که بسیاری از افرادی که در کار کمدی به فعالیت می پردازند در زندگی واقعی خود بسیار جدی و بداخلاقند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала