ماجرای جنجال برانگیز توهین به اهالی یکی از شهرهای شمالی ایران+عکس، ویدئو

© Photo / Puzzlewoodجنگل Puzzlewood در بریتانیا
جنگل Puzzlewood در بریتانیا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستگیری فرد هتاک به مردم شمال کشور ایران!

به گزارش اسپوتنیک، شخصی بنام "م.ج" حین مسافرتی که به کلاردشت داشته بود با اشتراک گذاشتن یک استوری به مردم مازندران و کلاردشت توهین کرد. او مردم شهرهای شمالی را دهاتی و گدا گشنه خواند و گفت آنها باید در بدبختی خودشان بمانند. 

View this post on Instagram

فیلم توهین این شخص به شمالیها که باعث بازداشتش شد را در پست جدید ببینید. شخصی بنام (م.ج) روز گذشته حین مسافرتی که به کلاردشت داشت با اشتراک گزاشتن یک استوری مردم مازندران و کلاردشت را دهاتی و گدا گشنه خواند و گفت آنها باید در بدبختی خودشان بمانند. این شخص با رسانه ای شدن استوریش در سطح وسیع و در اینستاگرام بلافاصله کلیپی منتشر کرد و در آن عذرخواهی کرد و این مسئله را ناشی از درگیری خودش با یکی از دوستان شمالیش دانست و ادعا کرد که سهوا و به اشتباه به همه مردم شمال جمع بسته شده و منظورش فقط یک شخص خاص بوده. این ماجرا موجب جریحه دار شدن مردم شمال کشور شده و آنها خواستار پیگیری این قضیه از طریق قانون شدند.‌که باتوجه به اهمیت موضوع فرد مذکور خیلی سریع بازداشت شد تصویر او را در اداره آگهی در پست بعد میتوانید مشاهده کنید. #شمال #شمالی #شمالگردی #شمالی_موزیک #ساری #قائمشهر #بابلسر #رامسر #نور #بهشهر #نکاشخصی بنام (م.ج) روز گذشته حین مسافرتی که به کلاردشت داشت با اشتراک گزاشتن یک استوری مردم مازندران و کلاردشت را دهاتی و گدا گشنه خواند. این شخص با رسانه ای شدن استوریش در سطح وسیع و در اینستاگرام بلافاصله کلیپی منتشر کرد و در آن عذرخواهی کرد و این مسئله را ناشی از درگیری خودش با یکی از دوستان شمالیش دانست و ادعا کرد که سهوا و به اشتباه به همه مردم شمال جمع بسته شده و منظورش فقط یک شخص خاص بوده. این ماجرا موجب جریحه دار شدن مردم شمال کشور شده و آنها خواستار پیگیری این قضیه از طریق قانون شدند.‌که باتوجه به اهمیت موضوع فرد مذکور خیلی سریع بازداشت شد

A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiye_news) on

استوری این شخص در سطح وسیعی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و با جریحه دار شدن احساسات مردم شمال ایران،  بلافاصله کلیپی منتشر کرد و در آن عذرخواهی کرد و این مسئله را ناشی از درگیری خودش با یکی از دوستان شمالیش دانست. او همچنین ادعا کرد که سهوا و به اشتباه به همه مردم شمال توهین کرده است و منظور او فقط یک شخص خاص بوده است. بستگان این شخص نیز از مردم شمال عذرخواهی کردند.
View this post on Instagram

A post shared by سخت شهر | sakhtshahr رامسر (@sakhtshahr) on

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود. مردم شمال کشور ایران خواستار پیگیری این قضیه از طریق قانون شدند. و با توجه به این که اهمیت و حساسیت موضوع فرد مذکور بالا بوده است، خیلی سریع بازداشت شده است. 

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ پرونده‌ای برای این فرد تشکیل شده و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

View this post on Instagram

A post shared by اصلاحات نیوز (@eslahatnews_com) on

بسیاری از کاربران با انتقاد از شخص هتاک عنوان کردند که کار او بسیار زشت و دور از اخلاق بوده است و این کار او احساسات همه مردم ایران حتی غیر شمالی ها را برانگیخته است. بسیاری از کاربران شمالی عنوان کردند که درخواست رخواست شهروندان مازندرانی از دستگاه قضا استان و شهرستان کلاردشت این است که به جد و قاطعانه با این فرد هتاک برخورد شود تا دیگر شاهد چمیم خودزنی هایی نباشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала