جنجال پخش مسابقه جودوکار اسرائیلی در تلویزیون ایران +عکس

© Photo / Consulate General of Norway in Murmanskتعلیق فعالیت های جودو ایران
تعلیق فعالیت های جودو ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس فدراسیون جودوی تعلیق شده ایران به پخش صحنه‌ای از مسابقه جودوکار اسرائیلی اعتراض کرد و به تندی از آن انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودوی ایران به دنبال پخش تصویر یک جودوکار اسرائیلی در تلویزیون واکنش نشان داد و خطاب به صدا و سیمای ایران، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقایان صدا و سیما خجالت بکشید. ما داریم تاوان می‌دهیم و له می‌شویم و شما شدید مبلغ اسرائیلی‌ها و افرادی که به کشور خیانت کردند. چند بار باید تذکر بدهیم و نامه بنویسیم؟ و اگر خط قرمز کشور برای شما مهم نیست، خوب به ما هم اعلام کنید که ۱۱ ماه جودوی ایران تعلیق نباشد. کلیه شبکه‌های آن طرف آب دارند هر هفته ما را می‌کوبند و شما چکار کردید؟ هزاران جودوکار چشم انتظار دادگاه هستند و شما به جای مرهم، نمک روی زخم شدید. تا کی باید سهل‌انگاری شما را ببینیم و دم نزنیم؟ حداقل دین ندارید آزاده باشید. دریغ از یک معذرت خواهی و برکناری مدیران نالایق.»

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

بسیاری از کاربران که میراسماعیلی را در تعلیق شدن جودی ایران مقصر می‌دانند در این میان تنها به انتقاد از این اتفاق و شرح وضعیت جودوکاران ایرانی پرداخته‌اند و انتقاد او از صدا و سیما را بی‌اساس می‌دانند. اما کاربرانی با او همسو شده‌اند و بر این باورند وقتی ایران کشوری را به رسمیت نمی‌شناسد بنابراین پخش مسابقه‌ای که ورزشکاری از آن کشور در مسابقه حضور دارد در تلویزیون ملی کاملا اشتباه است.

View this post on Instagram

A post shared by Tabriz Portal پرتال تبریز (@tabrizportal) on

کاربرانی نیز معتقدند تا وقتی سیاست وارد ورزش شود این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت و اینکه تنها اقتصاد و سیاست ایران نیست که آسیب دیده است بلکه در موارد زیادی ایرانیان از بی‌تدبیری مدیران لطمه خورده‌اند. جمعی از کاربران نیز معتقدند این حواشی تنها برای پرت کردن حواس مردم به کار گرفته می‌شود تا از رسیدگی به مشکلات اساسی مردم و اتفاقات پر سر و صدا که نیاز به بررسی دارد سرباز زنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала