حیرت شکیرا از اجرای یک بانو در مسابقه استعدادیابی +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Lluis GeneFC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014
FC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقتی شکیرا نیز از خواننده ترانه خود شگفت زده می شود!

به گزارش اسپوتنیک،شکیرا ایزابل مبارک ریپل، خواننده، ترانه‌سرا، مدل، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر کلمبیایی در مسابقات تلنت شو دویس به عنوان داور حضور یافته است، از دیدن یک استعداد شگفت زده شد. 

View this post on Instagram

A post shared by کافه وُیس (@kafevoice) on

این بانو آهنگ Loca را که قبلا توسط خود شکیرا خوانده شده بود بسیار زیبا و تمیز بازخوانی کرد و رای مثبت همه داوران را دریافت کرد.لوکا آهنگی است  که سال ۲۰۱۰ در قالب نهمین البوم رسمی شکیرا به نام “Sale el Sol” منتشر شد.
این آهنگ به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی ساخته و منتشر شد. ابتدا در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۰ نسخه اسپانیایی آهنگ با همکاری رپر دومنیکنی El Cata در دسترس قرار گرفت و سه روز بعد نسخه انگلیسی زبان این آهنگ معروف که با همکاری Dizzee Rascal رپر بریتانیایی ساخته شده بود ، منتشر گردید.

View this post on Instagram

A post shared by ⏮👑🎶مِلوآهَنگ🎶👑⏭‌ (@meloahang) on

دویس برنامه ای تلویزیونی، محصول شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی آمریکا است. این برنامه در بیست و شش آوریل ۲۰۱۱ به منظور جستجوی ستاره جدید موسیقی آغاز شده و تا کنون به عنوان یکی از برنامه‌های پرمخاطب ادامه دارد. گفته شده است که این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در تاریخ تلویزیون آمریکا محسوب می‌شود. هدف این برنامه کشف بهترین خواننده در این کشور بر پایه رأی بینندگان است. داوری این مسابقه از میان مشاهیر و معروف‌ترین خوانندگان آمریکایی هستند. روند مسابقه به این صورت می‌باشد که ابتدا شرکت کنندگان برگزیده به روی سن می‌روند و آهنگی را اجرا می‌کنند، اما داوران مسابقه پشت به شرکت‌کننده می‌نشینند و فقط به صدای شرکت‌کننده گوش می‌دهند در صورتی که صدای شرکت‌کننده نظر آن‌ها را جلب کند با فشار دادن دکمه ای که در جلوی صندلی آن‌ها قرار گرفته، صندلی می‌چرخد و به سمت خواننده می‌ایستد.

View this post on Instagram

A post shared by fungram (@f.u.n_gram) on

با اینکار خواننده توسط این داوران انتخاب می‌شوند و وارد تیم آن‌ها می‌شوند. در صورتی که از بین چهار داور، بیش از یک داور شرکت‌کننده را انتخاب کند اینبار نوبت شرکت‌کننده است که انتخاب کند در تیم کدام داور قرار می‌گیرد.

گفته شده که تا کنون ۱۷ فصل از این برنامه پخش شده است

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала