پدیده و نخبه شگفت‌انگیز از دل روستای جاجرم + ویدئو

© Sputnik / Vladimir Gippenreyterروستا
روستا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رتبه یک کنکور دکتری ۹۹ متعلق به محبوبه وحدانی دختری روستایی زاده از تبار خراسان شمالی می باشد!

به گزارش اسپوتنیک، محبوبه وحدانی دختری از روستای قلی از جاجرم خراسان شمالی می باشد که توانسته است در کنکور دکتری رتبه نخست را ازآن خود کند. او در کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز رتبه‌های خوبی را به دست آورده است.

View this post on Instagram

A post shared by دید بزن ●👀 حواشی هنرمندان (@didbezan) on

محبوبه وحدانی از معدود دختران روستایی زاده است که توانسته است استعداد و توانایی خارق‌العاده خود را به نمایش بگذارد و در شبکه های اجتماعی خبرساز شود. وی ثابت کرد که بدون امکانات رفاهی و کلاس‌های متنوع که بیشتر جنبه مافیایی در کنکور را دارند، نیز می‌توان به موفقیت رسید. گفته شده است که روستای محبوبه بسیار محروم است و این روز‌ها محبوبه وحدانی به‌ عنوان یکی از موفق‌ترین چهره‌های مناطق محروم شناخته می‌شود که توانسته است در این رقابت سنگین از همه جلو بزند. وی در مصاحبه ای که با او انجام شده است، اعلام کرده که به‌ شدت به علم و دانش علاقه‌مند‌است و قصد دارد تا تحصیلات خود را نیز بعد از دکتری ادامه دهد.
وحدانی با اشاره به کمبود‌ها و محرومیت‌های روستای خود می‌گوید که در آینده حتماً به روستای خود برمی‌گردد و در راه آبادانی و پیشرفت آن تلاش می‌کند.
بسیاری از کاربران با تحسین و تشویق محبوبه وحدانی عنوان کردند که نکته قابل‌ توجه این است که این دختر روستایی در هیچ ‌یک از کلاس‌های کنکور در هیچ مقطعی شرکت نکرده است. وی تنها باپشتکار و تلاش خود توانسته با انتخاب روشی اصولی و مؤثر رتبه یک دکتری و رتبه‌های برتر ارشد و کارشناسی را در کشور ایران کسب کند. عده ای از کاربران معتقدند که استعدادهای ناب در روستاها بسیار زیاد است که باید به آنها رسیدگی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала