ماجرای ترند شدن متجاوز سریالی +عکس

© Fotolia / SdecoretСцена домашнего насилия
Сцена домашнего насилия  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیوان امام چهره‌ای است که این روزها متهم به تجاوز سریالی است و سوژه داغ صفحات اجتماعی شده است!

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا جنجالی در مورد یک دانشجوی دانشگاه تهران در فضای مجازی به پا شده است که به تازگی خبر دستگیری او نیز قطعی شده است. نام این پسر دهه هفتادی کیوان امام است که  گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by زنان فیروزه‌ای (@zananfirouzehie) on

 بر اساس ادعای بسیاری، گفته شده است که او با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است و داستان  تجاوز سریالی او بازتاب های گسترده ای در شبکه های اجتماعی ایرانیان داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by فرنوش (@farnoosh.ici) on

کیوان امام با چرب زبانی و راه اندازی کانالی در تلگرام و اینستاگرام و رایزنی با دختران مختلف و برگزاری تورهای گردشگری و ایرانگردی، دختران دانشجو را اغفال کرده و آنها را برای نوشیدن الکلی، به خانه اش دعوت میکرده و پس از مست کردن آن ها و بیهوش شدن قربانی، به آن ها تجاوز می کرده است. به گفته قربانیان، پس از مدتی که آنها به هوش می آمدند، متوجه می شدند که کار از کار گذشته و برهنه روی تخت هستند. البته گفته شده است که بعلت جثه کوتاه و کوچک این متجاوز سریالی، برخی از قربانیان توانسته اند از شکارگاه او فرار کنند.
View this post on Instagram

A post shared by استوری رو حتما ببین (@shabnam6605) on

پس از اینکه این تجاوز چندین بار و بر روی چندین نفر انجام شده است، هزاران توییت توسط قربانیان و حامیان قربانیان تجاوز کیوان امام به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران از جمله برخی از بازیگران به راه افتاده است که گویا مسئولان دانشگاه تهران نیز قول پیگیری و بررسی اتفاقات صورت گرفته و انتقال موضوع به قوه قضاییه را دادند و طبق خبرهای رسیده اکنون او بازداشت شده است.

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری کیوان امام وردی خبر داده است. وی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشته که متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شده است.

او همچنین افزود که ماموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت های متعددی روبرو شدند که نشان می داد فردی به نام “ک.الف” با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت که با توجه به حجم شکایت ها و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شده است

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می برد، بیان داشته است که تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

 

قربانیان بسیاری تصاویری از چت های کیوان امام با آن ها را در تلگرام و اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند و بر این اساس بسیاری از کاربران تحلیلی از نوع مهندسی اجتماعی کیوان امام وردی در جذب نظر دختران قربانی منتشر کردند.

جالب است بدانید که در بسیاری از این چت ها، کیوان امام با زبانی شیوا و با استفاده از آرایه های ادبی دختران را به "زن واقعی شدن" فارغ از جنسیت خود فراخوانده است.

View this post on Instagram

A post shared by Behzad Mehrani (@behzadmehrani) on

این روزها کیوان امام تبدیل به یک چهره منفور در شبکه های اجتماعی شده است و موضوع تجاوزهای سریالی او سوژه داغ کاربران گردیده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که این متجاوز باید بزودی محاکمه و بعد اعدام شود چرا که زندگی دختران بسیاری را به نابودی کشانده است و لطمه روحی بدی به آنان وارد کرده است که ممکن است هرگز التیام نیابد.
 بعضی از کاربران نیز با متهم کردن کیوان امام، معتقدند که خود قربانیان نیز در این امر بی تقصیر نبودند چرا که براحتی به خانه متجاوز پا گذاشته و با او مشروب خوردند، بدون آنکه شناخت کافی از او داشته باشند. بعضی معتقدند که دختران با اطلاع خودشان به خانه وی رفتند اما اغفال شدند. بعضی دیگر از کاربران هم معتقدند که او کاملا دختران را اغفال کرده و آنها را پس از بیهوشی، مورد تجاوز قرار داده است. دسته اول جرم کیوان امام را به دلیل اینکه با میل و اراده دختران بوده است، تجاوز نمی دانند اما در مقابل گروهی از کاربران عنوان کردند که هر دختری که به خانه پسری که با او آشناست می رود لزوما قصد ایجاد رابطه جنسی ندارد و هر گونه تعرض به او تجاوز محسوب می شود.
بعضی از کاربران نیز نا آگاهی را دشمن بشر دانسته و معتقدند که ناآگاهی باعث میشود حتی" خانمی " قربانی همجنس خودش را قضاوت کند و شکنجه ای بدتر از تجاوز ، بر قربانی وارد می آورد. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که هنوز جرم این شخص مشهود و مشخص نشده است و فقط بر اساس بعضی از اتهامات، دستگیر شده است. بنابراین قضاوت او در حال حاضر محلی از اعراب ندارد و باید منتظر اعلام جرم و نظر قاضی در دادگاه محاکمه او شویم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала