سکانس بحث‌برانگیز صیغه کردن توسط بانوی جوان در سریال آقازاده +ویدئو

© Photo / nikidaily.comسریال آقازاده
سریال آقازاده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سکانس محرمیت دو جوان در سریال آقازاده که از شبکه خانگی منتشر می‌شود با واکنش‌های متفاوت بسیاری از کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است از پخش سریال "آقازاده" در شبکه نمایش خانگی می‌گذرد اما پخش قسمت‌های مختلف این سریال با حواشی زیادی در رسانه‌های اجتماعی همراه شده است و گاها به شدت خبرساز می‌شود. به تازگی در سکانسی از این سریال یک بانوی جوان با خواندن صیغه به مدت یک ساعت و مهریه‌ای که فقط یک شکلات است به عقد موقت یک مرد درمی‌آید؛ اما سکانس این عقد موقت به شدت در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می شود و از سوی کاربران مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران با دیده‌گاهای متفاوت در این‌باره اظهارنظر می‌کنند. گروهی با تایید این اقدام برای جلوگیری از به گناه افتادن جوانان، معتقدند در این سکانس از سریال آقازاده نیز علت این صیغه نیاز جنسی نبوده بلکه محرم شدن برای راحت‌تر صحبت کردن در مورد ازدواجشان بوده است و کسانی که این سریال را دنبال می‌کنند بهتر می‌دانند داستان این سریال از چه قرار است. اما گروهی دیگر به شدت از این اتفاق نقد کردند و از آن با نام آموزش صیغه یک ساعته یاد می‌کنند که تنها به یک ساعت وقت و یک شکلات نیاز است. این کاربران عنوان می‌کنند مگر سطح تحریک‌پذیری در جامعه تا چه حد بالاست که نمی‌توان برای یک ساعت خود را کنترل کرد؟!

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

برخی نیز بر این باورند که واقعیت همین چیزی که به تصویر کشیده شده است، اینکه دو نفر می‌توانند خود، صیغه محرمیت بخوانند. جمعی از کاربران نیز معتقدند با بازنشر این سکانس در فضای مجازی، امکان دارد این سریال ضعیف، شمار بالایی فروش داشته و وقت زیادی از بینندگان بی‌شماری را اتلاف کند. کاربرانی نیز که با کنایه و طنز این سکانس را به سخره گرفته‌اند، جملات طنزآمیزی نظیر برای اثبات محرم بودنشان باید همان شکلات را نشان دهند، ازدواج موقت با مهریه یک شکلات برای خلوت جوانان و صرف یک کاسه آش، از این پس پسران باید از دست دخترانی که تمایل دارند خطبه محرمیت بخوانند تا آنها "قبلت" بگویند فرار کنند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند پس از این اگر دختر و پسری را با یک شکلات در خلوتی که گرم صحبت بودند دیدید بدانید که آن دو به هم محرم هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала