شوخی بازیگر کمدی ایرانی با رئیس جمهور ایران +ویدئو، عکس

© Fotolia / Vectorassرادیو
رادیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارژنگ امیرفضلی با جمله حسن روحانی در مورد شنیدن صدای رادیو شوخی کرد!

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی رئیس جمهور ایران در یک سخنرانی از امنیت خاطری که صدای جمهوری اسلامی از رادیو دارد، صحبت کرده بود. به گفته او وقتی صدای جمهوری اسلامی از رادیو پخش نشود، هر ایرانی احساس عدم امنیت خواهد کرد.

View this post on Instagram

نظرتون دوستان؟چطور بودش؟؟؟🤣🤣🤣

A post shared by Clip.honarmandan1 (@clip.honarmandan1) on

ارژنگ امیرفضلی، بازیگر و نویسنده کمدی نیز به این سخنرانی واکنش نشان نشان داد و با رئیس جمهور ایران شوخی کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by ارژنگ اميرفضلى (@arzhang_amirfazli) on

او در ادامه صحبت های حسن روحانی، کلیپی منتشر کرد که در آن نقش مردی را ایفا کرده که فکر کرده است صدای رادیو شنیده نمی شود و در جواب به او میگویند که پول برق را نداده اند و برق قطع شده است. همچنین آب نیز قطع است و به کرونا مبتلا شده اند. امیرفضلی نیز در جواب می گوید که مهم نیست من فکر کردم که رادیو قطع شده است.

View this post on Instagram

A post shared by امیر مهدی ژوله (@amir_mahdi_jule) on

امیر مهدی ژوله جزو افرادی است که نسبت به این ویدئو واکنش نشان داده است. به گفته او مردم او را با ارژنگ امیرفضلی اشتباه گرفته اند و او به دلیل شوخی های ارژنگ امیرفضلی با سیاسیون نگران بچه کوچک خود است.
کاربران بسیاری نیز به این ویدئو واکنش نشان دادند. به گفته بسیاری از کاربران، هم با این ویدئو بسیار خندیدند و هم به فکر فرو رفتند. عده ای از کاربران معتقدند که شوخی های ارژنگ امیرفضلی بسیار با مزه و دارای محتوا می باشد. این دسته از کاربران، این بازیگر و نویسنده کمدی را تحسین کرده و از شوخی او حمایت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала