واریز وجه جایزه در برنامه زنده به شماره حسابی که به گفته شرکت کننده هرگز داده نشده بود +ویدئو

© REUTERS / Leonhard Foeger مونس Selmerlev از سوئد پس از پیروزی در مسابقه آهنگ "یوروویژن 2015"
مونس Selmerlev از سوئد پس از پیروزی در مسابقه آهنگ یوروویژن 2015 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یکی از مسابقاتی که از شبکه تلویزیونی ایران پخش شده است، شرکت کننده اشتباها برنامه را زیر سوال که سبب سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است!

به گزارش اسپوتنیک، در مسابقه تلویزیونی نما به نما که از شبکه آی فیلم پخش می شود، همیشه روال به این صورت است که جایزه نقدی برنده قبل از قطع کردن تلفن به کارت او انتقال داده می شود و شرکت کننده دریافت پیامک واریز پول را تایید می کند.

View this post on Instagram

A post shared by كليپ هنرمندان ايران (@clip_honarmanda) on

در یکی از این موارد شرکت کننده ادعا کرد که شماره کارت از او گرفته نشده و مجری تاکید بر این داشت که حتما گرفته شده است. تاکید مجری و تکذیب شرکت کننده، سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.
View this post on Instagram

A post shared by 🌟🌟 کـلیــپــــرشیــــا 🌟🌟 (@clipersia) on

همچنین این امر سبب شک و شبهه میان کاربران شده و آنان را دچار شک کرده است که آیا جایزه های این برندگان واقعی است و یا خیر. بعضی از کاربران عنوان کردند که گویا در پشت صحنه با خواهرزاده این خانم هماهنگ شده بود و شماره کارت از او گرفته شده است اما خود او خبر نداشت. بعضی از کاربران نیز در مقابل این حرکت را نوعی سوتی مجری می دانند و معتقدند که پیامک واریز وجه نقد هم می تواند یک دروغ باشد. عده ای از کاربران نیز که قبلا در این مسابقه شرکت کرده بودند، از تجربه خود برای دریافت آنی وجه جایزه خود مثال زدند و معتقدند که این اشتباه فقط یک ناهماهنگی بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала