انتخاب اسامی پرطرفدار دختران ایرانی تحت تاثیر سریال ها +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / Photo_lifeبدنیا آمدن کودک متعلق به نژاد دیگر پس از لقاح مصنوعی
بدنیا آمدن کودک متعلق به نژاد دیگر پس از لقاح مصنوعی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تأثیر یک سریال بر اسامی دختران⁣ سبب شد تا آوا و رستا جزو پرطرفدارترین اسامی شوند!

 به گزارش اسپوتنیک، سریالی در شبکه های خانگی به نام دل در حال پخش است که نام شخصیت های این سریال مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. آمارها نشان می دهد که دو نامی که در سریال دل استفاده شده است جزو اسامی پرطرفدار است که خانواده ها بر روی دخترانشان می گذارند. 

اسامی رستا و آوا،‌ دو شخصیت اصلی سریال دل جزو اسامی پرطرفدار نوزادان دختر ۴ ماه اول امسال می باشد. معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال عنوان کرده است که به ترتیب اسامی فاطمه، زهرا، حلما، رستا، آوا، مرسانا، بهار، یسنا و همتا، اسامی پرطرفدار دختران را تشکیل می‌دهند. ⁣

View this post on Instagram

A post shared by اخبار آمل و نور (@amolnoor) on

⁣بسیاری از کاربران یادآور شدند که زمانی اسامی جومونگ و ستایش بر روی پسران و دختران گذاشته می شد تا جایی که نام ستایش آنقدر همه گیر شده بود که وقتی نوزادی به دنیا می آمد پرسیده می شد پسر است یا ستایش؟

به گفته این دسته از کاربران، عده ای اسامی کودکان خود را از سریال ها انتخاب می کنند تا فرزند آنان شبیه شخصیت مورد نظردر سریال مربوطه شود. کاربران بسیاری معتقدند که این سریال اصلا سریال با مضمونی نبوده است و شخصیت های این سریال به هیچ عنوان افراد الگویی نمی توانند باشند. به گفته این دسته از کاربران، انتخاب این اسامی فقط نوعی جو است که زود فروکش خواهد کرد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала