چالش دروغ و بازی با احساسات کودکان +عکس، ویدئو

CC0 / / کودک
کودک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چالشی اخیرا با نام چالش دروغ در شبکه های اجتماعی به راه افتاده ست که سوژه کاربران شده است!

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی شاید یکی از اینفلوئنسر‌ها چالشی به نام چالش دروغ راه اندازی کرده و از دنبال کنندگان خود خواسته است تا با پیوستن به او همراهی اش کنند. این چالش که بیشتر شبیه یک شوخی با نزدیکان است به این صورت است که شما باید از طرف مدنظرتان فیلم بگیرید درحالی که خودش نمی‌داند، با هر صحبتی که می‌توانید او را متعجب کنید و به واکنش وادارید. این صحبت باید غیرواقعی و دروغ باشد و در مورد شخص مورد نظر باشد.

View this post on Instagram

A post shared by 🌸 مهربان 🌸 (@mehraban.banoo13) on

بسیاری از کاربران از این چالش استقبال کردند ویدئو فرستادند و به واکنش ها خندیدند اما عده کمی از کاربران با کودکان کم سن و سال خود این شوخی را انجام دادند که سبب آسیب به روح او و یا حتی به گریه واداشتن او شده است. عده ای از والدین به شوخی دروغ گفتند و اجازه دادند که کودک این دروغ را بشنود، با احساساتش بازی بشود، خجالت بکشد و کم کم تا ویدئو کامل شود اضطراب و استرس کودک را فرا بگیرد و شخصیت کودک ذره ذره خرد شود.

بحث داغی در مورد درست یا غلط بودن این چالش در میان کاربران شکل گرفته است.
به گفته عده ای از کاربران، باید برای این چالش شرط سنی عنوان می شد و والدین نباید اجازه می دادند که کودکانشان در این چالش که مناسب بزرگسالان است شرکت می کردند.
اما در مقابل عده ای از کاربران معتقدند که مشکل فقط شرط سنی نبوده است و دروغ گفتن حتی به شوخی نیز قبیح است و سبب از بین رفتن حرمت ها بین اعضای خانواده و بی اعتمادی می شود. این دسته از کاربران به کلِ چالش انتقاد داشتند چرا که سبب به هم ریختن بعضی از خانواده ها شده است
View this post on Instagram

A post shared by چالش دروغ (@lie_challenge) on

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که حضور و شرکت در این چالش اختیاری بوده است و قطعا کسانی در این چالش شرکت کردند که تمایل به پخش شدن ویدئو خود در فضای مجازی را داشته اند. به گفته این دسته از کاربران، نباید زیاد سخت گرفت و این فقط یک شوخی بوده است و این دسته از شوخی ها و خندیدن ها در شرایط کرونا و قرنطینه برای فرار از افسردگی نیاز است. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که این چالش سبب شد تا افرادی متوجه شوند که دوست پسر آنها همسر دارد و این از خوبی این چالش بوده است.
View this post on Instagram

A post shared by لایف استایل سالم☘️ (@healthy_life_ir) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала