بازگشت ووهان به زندگی عادی بدون ماسک و برگزاری فستیوال موسیقی +عکس، ویدئو

CC BY-SA 3.0 / AwOiSoAk KaOsIoWa / Singapore - panoramio«Безбрежный бассейн» на вершине сингапурского небоскреба
«Безбрежный бассейн» на вершине сингапурского небоскреба  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری شوکه کننده از برگزاری فستیوال موسیقی در ووهان چین سبب واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شده است!

به گزارش اسپوتنیک، تجمع چندین هزار نفر از مردم ووهان در یک پارک آبی و در قالب استخر پارتی و جشنواره موسیقی الکترونیک در کشور چین سبب تعجب کاربران شبکه های اجتماعی شده است. در تصاویر منتشر شده از این، جشن هیچ نشانه‌ای از نگرانی از شیوع ویروس کرونا دیده نمی‌شود و همین سبب ایجاد هزاران سئوال در ذهن کاربران شده است.

گفته شده است که مسئولان برگزاری جشنواره موسیقی در پارک آبی ووهان به اندازه نیمی از ظرفیت این استخر بلیت فروخته اند، اما همین تعداد هم با توجه به نزدیک بودن به یکدیگر بدون استفاده از ماسک آن هم در محیط آبی و انبوه جمعیت، رسانه های جهانی را شوکه کرده است. این در حالی است که کمتر از 6 ماه پیش مردم ووهان بیش از 2 ماه قرنطینه سفت و سخت را تحمل کردند.

بسیاری از کاربران شبکه های مجازی با انتشار تصاویر این جشن، چین را مقصر اصلی همه اتفاقات ناگوار این چند ماهه اخیر خوانده و از دولت چین بابت آنچه که پنهانکاری درباره شیوع ویروس کرونا و گرفتار کردن جهان می‌خوانند، به شدت انتقاد می‌کنند. به گفته بسیاری از کاربران، چینی‌ها با پنهانکاری ما را درگیر کردند و حالا خودشان بی‌نگرانی و دغدغه در زادگاه شیوع ویروس کرونا جشن می گیرند.
عده ای از کاربران عنوان کردند که ایکاش به زودی در ایران هم جشن پایان کرونا برگزار شود و زندگی به روال عادی برگردد.
بعضی از کاربران نیز این تصاویر را جشن نابود کردن دنیا نام نهادند و از مردم و دولت چین به شدت انتقاد کردند. به گفته عده ای از کاربران، نه به آن قرنطینه های شدید و نه این حجم جمعیت! حتما واکسن کرونا در چین توزیع شده و همه واکسینه هستند که به روابط اجتماعی و زندگی قبل از کرونا بازگشتند وگرنه محال بود دولت چین اجازه چنین فستیوالی را بدهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала