اعتراضی از جنس آغوش در بلاروس +ویدئو

© Sputnik / Ruben Kindelاعتراض به نژادپرستی در شهرهای آلمان
اعتراض به نژادپرستی در شهرهای آلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آغوش گرفتن پلیس ضد شورشی که در کشور بلاروس حاضر نشد به مردم حمله کند!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی متفاوت از اعتراض مردم در کشور بلاروس دست به دست می چرخد که در آن پلیس ضد شورش این کشور حاضر نشد تا به مردم معترض حمله کند و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
در این ویدئو، احساسات زنانی که از پیوستن پلیس ضدشورش به آنان خوشحال هستند، به تصویر کشیده شده است چرا که تک به تک با چشمانی اشک آلود این پلیس را در آغوش گرفته و از او بخاطر این فداکاری تشکر می کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Анна Ермакович (@annayermakovich) on


گفته شده است که زیبایی این ویدئو در آغوش گرفتن مردم معترض به جای حمله خشونت بار به آنان است و جزو ویدئوهای ارزشی محسوب می شود.

View this post on Instagram

A post shared by Saeid Taherkhany (@saeid_taherkhanee) on

این ویدئو با عنوان یکی از زیباترین ویدئوهای اعتراضی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

گفته شده است که برخی دیگر از نیروهای ارتش و پلیس نیز در بلاروس یونیفرم های خود را دور انداخته و به معترضان پیوستند. معترضین دولت را به تقلب در انتخابات متهم کرده اند.

به گفته عده ای از کاربران، مقاومت و جنگ علیه قدرت، هژمونی و استبداد و تلاش جهت نیل به آزادی، استقلال و توسعه آخرین و معنادارترین کنش انسانی در جوامع امروزی می باشد. 

View this post on Instagram

A post shared by علوم اجتماعی،مسائل روز (@social.sciences1) on

کاربران بسیاری در سراسر جهان از این ویدئو استقبال کرده و حرکت پلیس را تحسین نمودند. به گفته بسیاری از کاربران، اگر در همه جای دنیا جواب اعتراضات، آغوش و شنیدن حرفها و نارضایتی های مردم باشد، دنیا جای بهتری برای زندگی می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала