درخواست مداح بصورت آنلاین جهت عزاداری در منزل +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمود کریمی، مداح ایرانی
محمود کریمی، مداح ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
راه اندازی سامانه‌ای جهت درخواست مداح برای مجالس عزاداری!

به گزارش اسپوتنیک، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد قمی، از راه‌اندازی سامانه‌ای جهت ثبت درخواست مداح و شاعران اهل بیت برای مراسم عزاداری در منازل در ایام محرم و صفر خبر داده است.

View this post on Instagram

A post shared by 📍News W | اخبار بدون سانسور 👑 (@shah.vatan) on

این سامانه با نام طوبی و به آدرس http://tooba.tdm-ido.ir/ توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است.
گفته شده است که سامانه‌ای راه اندازی شده است که از مداحان و منبری‌های مطرح و غیرمطرح داوطلب دعوت به عمل آمده تا بدون دریافت وجه در این سامانه همکاری کنند.

هر فرد یا خانواده در خانه‌ای که اعلام نیاز کند و بخواهد با اعضای خانواده روضه برگزار کنند می‌توانند در این سامانه درخواست کند و از طریق آن مداح و سخنران در اختیار آنها قرار می‌گیرد.حجت الاسلام محمد قمی عنوان کرده است که امسال فرصتی است که بتوانیم در همه خانه‌ها روضه سیدالشهدا را برپا کنیم انواع اقسام کمک‌های فضای مجازی و اجتماعی و صدا و سیما برای این کار مهیا است.

View this post on Instagram

A post shared by تاررود | tarrood | دماوند (@damavand_tarrood) on

بسیاری از کاربران از این طرح استقبال کرده و معتقدند که این طرح اگرچه ریسک ابتلا به بیماری کرونا دارد اما بهتر از تجمع های زیاد افراد است. در مقابل، عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که تجمع بالای دونفر خطر ابتلا به بیماری را زیاد می کند بنابراین هر خانواده باید مداح خود را داشته باشد و چنین نشود که چندین خانواده در یک جا جمع شوند و مجلس عزاداری برپا کنند. به گفته عده ای از کاربران، امسال بعلت وجود ویروس کرونا می توان از شور عزاداری کم کرد و در مقابل شعور عزاداری را با خواندن کتاب های علمی-مذهبی و تاریخی بالا برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала