انتقاد کارگردان معروف سینما و تلویزیون از وضعیت اقتصادی ایران +ویدئو

© Sputnik / Artyom Zhitenev /  مراجعه به بانک تصاویر Бабина со старой кинопленкой
Бабина со старой кинопленкой - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمد حسین لطیفی: حال دلم خوش نیست!

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی محمدحسین لطیفی، کارگردان سینما و تلویزیون ایران طی مصاحبه ای از وضعیت کشور ایران انتقاد کرده است. او در این مصاحبه عنوان کرده است که قادر نیست فیلم طنز بسازد چرا که حال دل مردم، اهالی سینما و خود او خوش نیست.

View this post on Instagram

A post shared by شبکه تی وی پلاس (@tvpluss) on

محمد حسین لطیفی در انتقاد به وضعیت کشور عنوان کرد که بورس یک بازی کثیف است و می خواهند زمین سوخته ایجاد کنند چرا که در کشور ایران کارخانجات بسیاری ورشکسته شده‌اند و تولیدی وجود ندارد. به گفته این کارگردان معروف،من دلم می سوزد و معلوم نیست از حباب بورس چه کسانی ضرر خواهند کرد. این کارگران همچنین عنوان کرد که وضعیت اقتصادی ایران خوب نیست و باید فکری به حال آن کرد.

View this post on Instagram

A post shared by فساد نیوز (@fesad_news) on

کاربران نظرات بسیار متفاوتی را نسبت صحبت های محمدحسین لطیفی ثبت کردند. عده ای معتقدند که نظرات این کارگردان غیر کارشناسی است چرا که کارخانجات خودروسازی محصولات ۲ سال آینده خود را پیش فروش می کنند. به گفته این دسته از کاربران، برخی کارخانجات دیگر به دلیل وجود تحریم ها به شکوفایی و تولید رسیدند و سهام آنان در بورس چند برابر شده است. آنها معتقدند که برای بررسی میزان فروش و تولید کارخانجات و شرکت ها، می توان به سامانه کدال مراجعه کرد د بعد نظر کارشناسی داد.

در مقابل گروهی دیگر از کاربران عنوان کردند که این کارگردان حرف دل مردم و حرف حق را زده است و از اینکه به فکر مردم می باشد و هم نظر با آنهاست، آرام شده اند.
گروهی دیگر از کاربران نیز معتقدند که محمدحسین لطیفی در مقام یک کارگردان نباید در مورد بورس حرف بزند و فقط می تواند در حیطه تخصصی خود نظر کارشناسی دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала