نخستین مصاحبه با گوینده خبر در رسانه ملی پس از برکناری از تلویزیون ایران +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم
آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گفتگو با محمدرضا حیاتی در شبکه یک تلویزیون ایران!

به گزارش اسپوتنیک، مصاحبه مجله خبری شبکه یک تلویزیون ایران با محمدرضا حیاتی، گوینده خبر با سابقه تلویزیون که مدتی است درگیر حاشیه های شبکه های مجازی شده است، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این گوینده محبوب در این گفتگو که توسط باشگاه خبرنگاران جوان انجام گرفته است در مورد سوابق کاری خود و حواشی ایجاد شده مطالبی را بیان می کند.
گفته شده است که این گوینده خبر 4 دهه بدون حاشیه به خواندن خبر پرداخته و خبرهای مهمی همچون فوت امام خمینی رهبر سابق ایران و قطعنامه 598 را در کارنامه خود دارد.
او در این مصاحبه گفته است که عاشق این بوده که در روزهای پرهیجان خبری حضور داشته باشد و حتی خود داوطلب خواندن خبرهای پرهیجان بوده است. اعلام خبر توافقنامه برجام نیز از جمله زمان هایی بوده است که با وجود اینکه شخص دیگری برای خواندن این خبر انتخاب شده بود اما با ابراز ناراحتی این گوینده، این خبر برای او در نظر گرفته شد.
در این گفتگو، محمدرضا حیاتی به شایعه مهاجرت خود نیز اشاره کرد. او گفت که اگر قصد مهاجرت داشته است، سال های پیش این کار را انجام میداده اما عاشق ایران و زندگی در ایران است و قصد رفتن ندارد.
View this post on Instagram

A post shared by روزنامه جام جم | JameJam (@jamejamdaily) on

او همچنین عنوان کرد که شروع حواشی در مورد او با یک مصاحبه اینترنتی بوده است و علاقه شخصی او به ابراهیم حامدی صرفا از نگاه هنری و حرفه ای بوده است.
 او فعالیتهای خود را در شبکه های مجازی در حوزه خبر ادامه می دهد و معتقد است هر چه در زندگی خود دارد از مردم و رسانه ملی است.
View this post on Instagram

A post shared by مجله بروز | حواشی هنرمندان (@majaleh_bruz) on

بسیاری از کاربران معتقدند که محمدرضا حیاتی گوینده با سابقه ای است و باید دوباره به تلویزون بازگردد. به گفته آنها، تایید و ابراز علاقه نسبت به خواننده لس آنجلسی یک اشتباه از سمت او بوده است که باید بخشیده شود و چنین رفتاری درخور شخصیت و شان این گوینده با سابقه نبوده است. عده ای از کاربران نیز معتقدند که حیاتی گوینده بسیاری حرفه ای می باشد و هنوز رقیبی برای خود در رسانه ملی ایران ندارد. عده ای از کاربران عنوان کردند که در پایان گفتگو بغضی در صدای این گوینده است که دل آنان را به درد آورده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала