اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی +عکس

© Fotolia / Luluمیزان مصرفی وسایل برقی را بهتر بدانیم +عکس
میزان مصرفی وسایل برقی را بهتر بدانیم +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نکاتی که در شستن لباس ها در ماشین لباسشویی باید رعایت کنیم!

به گزارش اسپوتنیک، ماشین لباسشویی یکی از وسائل پرکابرد و ضروری در دنیای امروزی می باشد. در استفاده از ماشین لباسشویی باید نکات زیادی را رعایت کرد تا هم عمر ماشین لباسشویی بیشتر شود و هم بازده آن بالاتر رود.
یکی از ساده ترین نکاتی که کمتر به آن توجه می شود استفاده از ظرفیت لباسشویی میباشد. چرا که افراد سعی دارند تمامی لباس های چرک خود را به یکباره در داخل ماشین لباسشویی قرار دهند که این امر فشار زیادی را به دستگاه وارد می کند.

View this post on Instagram

A post shared by معرفی مشاغل و هنرهای بانوان (@arakgirl_) on

در هنگام شستن لباس‌ها، زیپ آنها را بسته و دکمه‌های آنها را باز کنید چرا که زیپ باز سبب نخ کش شدن لباس ها می شود و فشار ماشین لباسشویی می تواند دکمه بسته را لق کند.
هنگامی که لباس ها در ماشین لباسشویی شسته شد، سریعا آنها را از ماشین درآورده و پهن کنید چرا که رطوبت لباس ها به ماشین لباسشویی آسیب می رساند و لباس های مرطوب نیز پس از ۳۰ دقیقه دچار کپک و باکتری‌های آلرژی‌زا می شوند.
پس از خارج کردن لباس ها نیز درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبت آن خشک شود.

View this post on Instagram

A post shared by بانوان ایرانی (@banoo1irani) on

ریختن مواد شوینده زیاد در ماشین لباسشویی، تضمینی برای بهتر شسته شدن لباس ها نمی باشد. استفاده بیش از حد از مواد شوینده سبب ایجاد کف زیاد در ماشین لباسشویی کرده و سبب می شود تا چرک به لباس بماند و یا در ناحیه‌هایی مانند یقه تجمع کند.
بسیاری از کاربران با تحسین از مطالب آموزنده، عنوان کردند که برای آنان بسیار مفید بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала