راز "جوانی ابدی" زن 60 ساله امریکایی + عکس

© Fotolia / dimitriyراز "جوانی ابدی" زن 60 ساله امریکایی + عکس
راز جوانی ابدی زن 60 ساله امریکایی + عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آمریكا ، دون هوبرشر 60 ساله همانند دختر خود 30 ساله دیده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، دون هوبرشر زن 60 ساله امريکايي  به عنوان خواهر دوقلوی دختر 30 ساله خود شري شناخته می شود. به نقل از دیلی میل ، راز "جوانی ابدی" او سبک زندگی سالم و رابطه تنگاتنگ با دخترش است.

دون و شري به شباهت های خود افتخار می کنند. آنها یک حساب مشترک اینستاگرام راه اندازی کردند. شري می گوید: "مردم دائماً ما را با دو خواهر اشتباه می کنند. یک روز دوست مادرم با او گپ می زد و فکر می کرد با من صحبت می کند. "

این دو خانم نیمی از سن خود را به نظر می رسند و آماده هستند تا اسرار زیبایی ابدی را به اشتراک بگذارند.

دون ادعا می کند که راز جوانی ناپایدار او است. او توضیح می دهد: "دختر من به من کمک می کند تا از سبک ها و گرایش های جدید در مد پیروی کنم. سايز لباس ما يکي است ، بنابراین دوست داریم به کمد لباس یکدیگر سر بزنيم و يک جور لباس بپوشيم. آن لباسي که براي يکي از ماها مناسب است معمولاً براي ديگري نيز مناسب است. "

علاوه بر این ، ورزش ، تغذیه ای گیاهی ، مراقبت مناسب از پوست ، خواب و مصرف روزانه آب را کلید اصلی جوانی خود می داند. وي مي گويد: "سن فقط عدد است. مهمترین چیز ، نگرش مثبت است. "

پیش از این ، زن 53 ساله ساکن هلند گفته بود که چگونه او می تواند 20 سال جوان تر از سن واقعی خود به نظر برسد. او روزانه در تمرینات وزنه برداری شرکت می کند ، قند ، کنسرو یا غذاهای سرخ شده نمی خورد ، سیگار نمی کشد و از مواد مخدر استفاده نمی کند.

View this post on Instagram

Mother, Daughter, Best Friends

A post shared by Motherdaughtertwins (@motherdaughtertwins) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала