اعتراض آقازاده‌ی حاشیه‌ساز به ساخت سریال آقازاده +ویدئو

CC0 / Martin Vorel / مرد چاق
مرد چاق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساشا سبحانی آقازاده‌ی پرحاشیه فضای مجازی، نسبت به ساخت و پخش سریال "آقازاده" واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، پخش نمایش خانگی مجموعه‌ "آقازاده" از اوایل تیرماه ۹۸ با واکنش و انتقاداتی از سوی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است. این مجموعه درباره یک آقازاده و افرادی‌ست که با زور و تزیور، غارت بیت‌المال و مصادیق نقض شایسته سالاری اموال ملت را غارت می‌کنند می‌باشد. برخی از کاربران اما نسبت به این مجموع واکنش‌های شدیدتری نشان می‌دهند و با کنار هم قرار دادن و مقایسه رفتار‌های شخصیت "نیما"، آقازاده و کاراکتر اصلی این مجموعه با برخی از آقازاده‌های ایرانی همچون ساشا سبحانی، شباهت میان این رفتار‌های زشت و زننده او را به تصویر می‌کشیدند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

بسیاری از کاربران این شباهت‌ها را عجیب می‌دانند اما معتقدند ساشا سبحانی تنها یکی از آن همه ژن خوب است که با پول مردم ایران در حال خوش‌گذرانی هستند و از دور به مردم می‌خندند.
در این میان ساشا سبحانی آقازاده‌ی معروف در فضای مجازی که با ۲.۵ میلیون دنبال کننده از شاخ‌های اینستاگرام است نسبت به ساخت و پخش این مجموعه واکنش نشان داد و گفته است که او را سوژه سریال "آقازاده" کرده‌اند و با پخش این سریال مشغول کوبیدن وی هستند.

View this post on Instagram

A post shared by اخبار و حواشی مجازی (@saji_tta) on

اما برخلاف نظر او کاربرانی معتقدند حتی بخش‌هایی از این سریال به خاطر ساشا سبحانی و امثال وی حذف شده است نه اینکه سریال را از روی زندگی او ساخته باشند. برخی دیگر از کاربران از دیدگاه دیگری به این موضوع نگاه می‌کنند و بر این باورند که این شباهت‌ها بدون هدف نبوده و داستان "آقازاده" رازهای بسیاری را فاش خواهد کرد و بازگوکننده حقیقتی است که بسیاری برای پنهان کردن آن با تمام قدرت در تلاشند تا از هر فرصتی برای منفعت طلبی و چپاول حق مردم ایران استفاده کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала