وحشت و واکنش مردم سطح شهر تهران از حضور فرد ناقل به کرونا در کنار آنها +ویدئو، عکس

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehمردم در خیابانی در تهران
مردم در خیابانی در تهران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تهیه گزارشی برای شبکه خبر با هماهنگی گزارشگر و همکار وی در نقش ناقل بیماری کرونا از مردمی که به ناقلان بی‌علامت بی‌توجه هستند.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود همه‌گیری کرونا در جهان و آمار مرگ و میرهای بالا، بسیارند مردمی که همچنان کرونا را نپذیرفته‌اند و نسبت به آن بی‌توجه‌اند؛ اما این بی‌توجهی با وجود افراد ناقل بی‌علامت که حتی خود از ابتلا به این ویروس بی‌خبر هستند برای همگان بسیار گران تمام می‌شود و لازمه رعایت تمام نکات بهداشت فردی و اجتماعی است.

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

گزارشی از مردم حاضر در شهر با پاسخ و نظرات متفاوت نسبت به کرونا تهیه شده است که همه‌ی این افراد در مواجهه با فردی که تظاهر می‌کرد ناقل است یک عکس‌العمل نشان دادند و آن فاصله گرفتن از فرد بود. هدف تهیه این گزارش این بود که مرم باید تمام مسائل بهداشتی را رعایت کنند و به هیچ عنوان از زدن ماسک و حفظ فاصله‌ی اجتماعی خودداری نکنند.

کاربران بسیاری این گزارش را تلنگری برای افرادی می‌دانند که عنوان می‌کنند نه کرونایی دیده‌اند و نه تمایل دارند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

این کاربران معتقدند در این شرایط اقتصادی و مشکلاتی که همه‌ی مردم ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند خیلی از مردم نمی‌توانند از حضور در سطح شهر خودداری و به ناچار در حال رفت و آمد هستند اما تنها و اصلی‌ترین نکته‌ای که سلامت همه‌ی ما در گرو آن است رعایت نکات بهداشتی است که به هیچ عنوان نباید نسبت به آن بی‌توجه بود و حتی در صورت نیاز باید آن را به سایرین نیز متذکر شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала