افراد محتاطی که به کرونا مبتلا شدند +ویدئو

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / صدور دستور پذیرش بیماران کرونایی در تمام بیمارستان‌های تهران
صدور دستور پذیرش بیماران کرونایی در تمام بیمارستان‌های تهران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک، این روزها ویروس کرونا افراد بسیاری را به کام مرگ برده است. جالب است بدانید که عده ای از این افراد، افرادی بودند که در زندگی روزمره خود پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند. ویدئویی از کسانی که با رعایت پروتکل ها باز مبتلا به این بیماری شدند در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که علاوه بر خود، خانواده خود را هم درگیر کرده اند.

در ویدئوی منتشر شده، یکی از این افراد عنوان می کند که کودکی شیطان داشته است که مرتب به بیرون از خانه رفت و آمد می کرده است. 

فرد دیگری عنوان می کند که پسر خانواده همیشه در حال مسافرت بوده است و مادر سالمند خود را هم مبتلا به این بیماری کرده است و بقیه اطزافیان خود را هم اسیر کرده است.

عده ای از کاربران عنوان کردند که با دیدن این ویدئو متوجه شدند که افراد محتاط چگونه مبتلا به این بیماری شده اند و اشتباه آنان کجا بوده است تا اشتباه آنان را تکرار نکنیم. عده ای از کاربان نیز معتقدند که ترس ناشی از ابتلا به این بیماری خود عامل ابتلا به این بیماری است. بعضی از کابران نیز معتقدند که این دسته از ویدئوها افراد را تشویق به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می کند چرا که منطق آنان این است که با وجود رعایت این پروتکل ها، باز این ویروس راه خود را برای ورود به خانه ها پیدا خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала