انتقاد کاربران از اعتراف بازیکن فوتبال بر رفتار گذشته خود در جام جهانی 2018 روسیه + ویدئو

© AP Photo / Martin Meissnerرونالدو می خواهد رکورد علی دایی را بشکند
رونالدو می خواهد رکورد علی دایی را بشکند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اعتراف عجیب رامین رضاییان در برخورد با رونالدو!

به گزارش اسپوتنیک، مدتی پیش، رامین رضاییان بازیکن تیم ملی ایران مهمان برنامه دورهمی بود و از رفتار خود در برابر کرستین رونالدو پرده برداشت. او خاطره ای از بازی تیم ملی ایران در برابر پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ و اذیت کردن رونالدو در حین بازی تعریف کرد.

View this post on Instagram

A post shared by هنرمندان/honarmandan (@honarmandanclip1) on

رامین رضاییان در این برنامه تلویزیونی اعلام کرد که کریستین رونالدو، بازیکن تیم پرتغال بدن بسیار عضلانی و آماده ای دارد و نمیتوان در جلوی او عرض اندام کرد. رضائیان عنوان کرد که او در بازی مقابل تیم پرتغال سعی کرد تا  رونالدو را بصورت روحی و روانی اذیت کند.
View this post on Instagram

A post shared by حاشیه ایران تی وی (@hashiye_irantv) on

در بازی مقابل رونالدو، رضاییان چندین بار به بدن او دست زد و پیرهن او را کشید. رونالدو که در این بازی اذیت شده بود در اعتراض به رامین رضاییان گفت که بمن دست نزن اما رضاییان گفت که دوست دارم این کار را انجام دهم و اگر تو ناراحتی پست خود را عوض کن.
بسیاری از کاربران از رفتار زشت رامین رضاییان و تشویق حضار در این برنامه تلویزیونی انتقاد کردند. به گفته آنها اعتراف به رفتاری زشت و ناجوانمردانه با افتخار کار جذابی نیست. در مقابل عده ای از کاربران عنوان کردند که این روش نه تنها در فوتبال بلکه در ورزش های دیگر در سراسر دنیا وجود دارد و بسیار طبیعی است. بعضی از کاربران معتقدند که مهران مدیری شخص مهمی را برنامه خود دعوت نکرده است و عنوان کردند که بیشتر بر روی انتخاب میهمانان خود دقت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала