ماجرای مرگ و کفن و دفن سنگین‌ وزن ‌ترین زن ایران +عکس

اشتراک
ماجرای عجیب زنی که قربانی اضافه وزن شدید خود شد!

به گزارش اسپوتنیک، لیلا شجاعی، زن سنگین وزن 360 کیلیویی از اهالی روستای کوخان بانه کردستان بود. ماجرای این زن سنگین وزن از این قرار است که چندی پیش او دچار مشکلات قلبی و تنفسی شده بود و اهالی روستا از رئیس شبکه بهداشت و مسئولان اورژانس تقاضا کردند برای کمک به این بیمار بدحال راهی روستای کوخان شوند. گویا این زن بخت‌برگشته چند ساعت قبل از مرگش یعنی از همان موقعی که حالش بد شد چندباری سرفه کرده بودبه همین دلیل اهالی روستا گمان کردند که او مبتلا به کرونا شده است.

View this post on Instagram

A post shared by 🌚تبلیغات پذیرفته میشود🌝 (@fati_fonx) on

گفته شده است که تلاش‌های اولیه تیم ورژانس موفقیت‌آمیز بود و قلب این زن دوباره به تپش افتاد. با این‌حال او نیاز به درمان کامل تر و موثرتری داشت و باید به بیمارستان منتقل می‌شد، اما دقیقا مشکل همین‌جا بود چرا که جابه‌جایی او به دلیل وزن بسیار زیاد با آمبولانس اورژانس ممکن نبود بنابراین از پرسنل آتش‌نشانی بانه درخواست کمک شد.
View this post on Instagram

A post shared by 🌚تبلیغات پذیرفته میشود🌝 (@fati_fonx) on

چند دقیقه پس از وقوع این ماجرا، از سوی اورژانس درخواست شد تا آتش‌نشانی با ماشین به این روستا اعزام شود، اما انجام این درخواست منع قانونی داشت. ضمن اینکه ماشین آتش‌نشانی فاقد هرگونه امکانات درمانی و مراقبتی برای بیمار بود اما با توجه به شرایط اضطراری، آنها راهی روستای کوخان شدند ولی قبل از رسیدن به روستا بیمار فوت کرد.
کفن و دفن لیلا شجاعی نیز با مشکل مواجه شد. پس از فوت لیلا او را با آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان صلاح الدین ایوبی شهر بانه منتقل کردند، اما به دلیل ابعاد بیمار، از در سردخانه رد نشد. به همین دلیل، در همان آمبولانس هماهنگی های لازم با پزشکی قانونی و دادگاه انجام شد تا پزشکی قانونی در همان آمبولانس او را معاینه کنند. پزشکی قانونی نیز پس از معاینه فرد فوت شده و تنظیم صورت جلسه های آگاهی و به دستور دادگاه، گواهی فوت را صادر کرد و توسط شهرداری بانه و با هزینه این سازمان به خاک سپرده شد. بسیاری از کاربران معتقدند که اضافه وزن این زن بعلت بیماری بوده است که باید زودتر از این درمان می شد. بسیاری از کاربران برای شادی روح این زن 35ساله دعا کردند. به گفته بسیاری از کاربران، اورژانس باید برای این چنین افراد نیز خدمات ویژه ای در نظر بگیرد و هنگام بحران وقت فکر و تصمیم گیری نیست بلکه از قبل باید به چنین موردهایی فکر شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала