مرگ ميليونر آمريکايی به دست دستیارش

© Fotolia / BortN66مرگ ميليونر آمريکاييي به دست دستیارش
مرگ ميليونر آمريکاييي به دست دستیارش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فهيم صالح میلیونر بنگلادشی امریکایی به خاطر مبلغ 90 هزار دلار به دست دستيار خود در نيويورک کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، قتل میلیونر فهیم صالح ، که در آپارتمان خود در نیویورک کشته شده بود ، به احتمال زیاد توسط دستیار شخصی وی تیریسه هاسپیل انجام شده است.

شاهزاده سعودی مشکوک به هک تلفن همراه مدیر آمازون است  - اسپوتنیک ایران
شاهزاده سعودی مشکوک به هک تلفن همراه مدیر آمازون است

براساس اخبار روزنامه نیویورک ، تیرس هاسپیل 21 ساله دستگیر شده است. او امور مالی و امور شخصی کارفرمای خود انجام داد. مشخص شد كه در این قتل، هاسپيل 90 هزار دلار سرقت کرده بود. هنگامی که سرقت کشف شد ، صالح وی را اخراج کرد. در نهایت دستیار تصمیم به قتل رئیس سابق گرفت.

آخرین دقایق زندگی فهیم 33 ساله توسط دوربین نظارت تصویری ضبط شد. صالح توسط مردی با ماسک سیاه و دستکش دنبال می شد. مرد به دنبال او به آسانسور رفت و هنگامی که درها در طبقه ای که آپارتمان صالح در آنجا بود، باز شد، وی را کشت. ابتدا قربانی را با یک شوک الکتریکی بی حرکت کرد ، سپس با ضربات چاقو در  قفسه سینه و برش اندامها با اره برقی مرگ وی را رقم زد.

تیرس اره را با استفاده از کارت اعتباری اش خریداری کرد.

روز بعد از قتل ، هاسپیل مجدداً به آپارتمان فهیم آمد و قصد پاکسازی آثار را داشت اما وی با پسر عموی قاتل که با بقایای بدن او به وحشت افتاده بود، رو به رو شد.

دستیار فهیم اعتراف به گناه نمی کند. در گذشته هیچ مشکلی با قانون نداشت.

فهیم صالح ، فرزند بومیان مهاجم بنگلادشی، در برنامه های رایانه ای و برنامه های تلفن های هوشمند - از جمله برنامه گورکا برای اجاره موتور سیکلت ، ثروت کسب کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала