مجری به خانه برمیگردیم از خانه مهاجرت کرد +ویدئو

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRIاعلام دلایل بازداشت مجری پرس تی وی در آمریکا
اعلام دلایل بازداشت مجری پرس تی وی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی از از خوانندگی صبا راد، مجری بانوی ایرانی که از ایران مهاجرت کرده است، سبب تعجب کاربران شده است!

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی، صبا راد، مجری توانمندی که در برنامه تلویزیونی به خانه برمی گردیم مجری‌گری بسیار قوی را از خود نشان داد، به همکاری خود با صدا و سیما پایان داد. او این خبر را با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود.

View this post on Instagram

A post shared by Lotus|لوتوس (@lotus_vid) on

اما در ویدئوی جدید که از این بانو منتشر شده است، او به خوانندگی پرداخته است که سبب قطعی شدن مهاجرت او به ترکیه شده است. او به همراه همسر خواننده خود، مانی رهنما، مدتی است که از ایران به ترکیه مهاجرت کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by صبا راد | Saba rad (@sabarad.official) on

صبا راد پس از خداحافظی از تلویزیون ابتدا با تیپ جدید در فضای مجازی به فعالیت پرداخت و سپس با مهاجرت به ترکیه، با انتشار آهنگی از گوگوش شروع به خوانندگی کرده است.

بسیاری از کاربران معتقدند که این تغییرات ناگهانی برای آنان غیر قابل هضم و باور است. به گفته این دسته از کاربران، او در تلویزیون با حجاب کامل ظاهر می شد و اکنون با کلاه به خوانندگی می پردازد که قابل باور نیست. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که او بسیار زود شروع کرد و ابتدا به اصطلاح باید چمدان خود را باز می کرد و سپس به کارهایی که در ایران نمی توانست انجام دهد، می پرداخت. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که او صدای خوبی دارد ولی باید بر روی صدای خود بسیار کار کند. به گفته آنها، این مجری توانمند می تواند در ترکیه راحت تر به فعالیت بپردازد. در مقابل بعضی دیگر از کاربران عنوان کردند که صدای او به درد مجری‌گری می‌خورد و خوانندگی به صدای او نمی آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала