تیپ بحث‌برانگیز حجت‌الاسلام صفری با تیشرت جوکر +عکس

© Photo / Warner Bros. (2019)وحشت تماشاگران هنگام نمایش فیلم "جوکر"
وحشت تماشاگران هنگام نمایش فیلم جوکر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حجت‌الاسلام صفری روحانی ورزشکار معروف در اینستاگرام با پوشیدن تیشرت جوکر سوژه کاربران در فضای مجازی شد.

به گزارش اسپوتنیک، حجت الاسلام حسین صفری، روحانی ورزشکار که در اینستاگرام دنبال‌کنندگان خود را دارد و تا حدودی در میان کاربران فضای مجازی شناخته شده است با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام با تصویری از خود که تیشرتی با طرح جوکر بر تن داشت، نوشت: «همه شهر پر است از جوکرها... همان‌هایی که بخاطر بعضی تفکراتشان تحت فشار قرار می‌گیرند تا جایی که دیگر قابل کنترل نیستند آنها بیشترشان نخبه‌هایی هستند که شاید هر کدامشان به تنهایی می‌توانند دنیا را متحول کنند ما هنوز نتوانسته‌ایم قبول کنیم که تا امروز همه اتفاقات بزرگ در دنیا را کسانی رقم زده‌اند که خلاف جهت آب حرکت کرده‌اند ما هنوز یاد نگرفته‌ایم که هر کس حق دارد اعتقاد مختص به خود را داشته باشد... فکر می‌کنیم هر کس خلاف عقیده ما عقیده‌ای داشت باید با او مبارزه کنیم... جوکرها، جوکر به دنیا نمی‌آیند این ماییم که با رفتار اشتباه‌مان آنها را تبدیل به جوکر می‌کنیم ما خودمان جوکرها را می‌سازیم و خودمان هم از بودنشان متنفر می‌شویم و برای نابودی‌شان هزینه‌های زیادی می‌کنیم کاش می‌شد قبل از اینکه انسان‌ها را تبدیل به جوکر کنیم آنها را درک کنیم و دریابیم.»

View this post on Instagram

A post shared by حسین صفری (@h.safaritv) on

متن این پست و تصویری که پیوست آن بود مورد بحث کاربران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. کاربران بسیاری تنها به متن این پست اکتفا می‌کنند و با دیدگاه حجت‌الاسلام صفری هم نظر هستند و معتقدند همیشه سخت‌گیری‌های بیش از اندازه باعث طرد افراد از خانواده و جامعه می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by qomeziba | قم | قم زیبا (@qome_ziba) on

برخی از کاربران نه تنها به پوشش وی اشاره می‌کنند و تیشرت را مناسب روحانیون نمی‌دانند و معتقدند روحانی اگر قرار است الگو باشد باید از همه جهات بتوان آن را الگو قرار داد، بلکه عنوان می‌کنند چرا ایشان از کاراکتر ابر شرور جوکر برای طرح این موضوع استفاده کرده است؟!
گروهی از کاربران اما از این روحانی ورزشکار و فعال حمایت می‌کنند و معتقدند ایشان با روش خود جوانان را جذب می‌کنند و آنان را راهنمایی می‌کند و چه زیباست که این اتفاق صورت گیرد.

View this post on Instagram

A post shared by سروش زنده دل (@soroush_zendedel) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала