حضور گروه رقص تابوت برای تبلیغ رستورانی در امارات +ویدئو

© Sputnik / Somayeh Pasandidehنمای داخلی یک رستوران
نمای داخلی یک رستوران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فعالیت گروه رقص تابوت که شهرت جهانی دارد و به رستورانی در دبی کشیده شده است مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که کلیپ‌های رقص تابوت در رسانه‌های اجتماعی در میان کاربران از شهرت فراوان برخوردار شده است. هدف این گروه‌های نعش‌کشی در غنا، حمل تابوت به همراه رقص است تا هم روح متوفی‌ شاد شود و هم از آنچه که معمولا یک رویداد بسیار غم‌انگیز تصور می‌شود، اتفاقی لذت بخش و جالب پدید آید.

View this post on Instagram

A post shared by خنده کده | KHANDEHKADE (@khandehkade3) on

پس از بازنشر بسیار این ویدئوها در ماه‌های اخیر مدتی از این گروه خبری نبود تا اینکه ویدئویی از آنان در حال فعالیت و تبلیغ رستورانی در دبی در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو این گروه با همان استایل و سبک کاری خود مرغ آماده شده برای سرو را به روی میز مشتری می‌برند. ویدئوی حمل غذا با رقص تابوت برای مشتریان مورد توجه کاربران قرار گرفته است و همچون ویدئوهای قبلی بازنشر می‌شوند و پربازدید هستند.

View this post on Instagram

A post shared by M R X (@hasan_gamer85) on

کاربران با دیدگاه‌های متفاوت فعالیت جدید این گروه را می‌پسندند و برخی آن را نقد می‌کنند. گروهی از کاربران عنوان می‌کنند فعالیت، استایل و موزیک این گروه بسیار متفاوت و جذاب است و توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. جمعی از کاربران اما متعجب هستند از اینکه این گروه وارد کار تبلیغاتی شده‌اند در حالیکه برخی عنوان می‌کنند حمل تابوت و حمل غذا چندان فرقی نمی‌کند وقتی با هنرمندی بتوان این چنین کسب درآمد کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала