اعتراض گوسفندان علیه شترمرغ‌ها +ویدئو

© Fotolia / Asfericoگوسفند عجیب با دهانی داخل گوشش
گوسفند عجیب با دهانی داخل گوشش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اقدام اعتراضی جمعی از دامداران روستای کهدوئیه به همراه گوسفندان در مرکز جهاد کشاورزی این روستا از خبرهای پربازدید در فضای مجازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی پربازدید از ورود گوسفندان به محوطه اداره جهاد کشاورزی کهدوئیه در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که موضوع بحث کاربران نیز قرار گرفته است. ماجرا از این قرار است که یک دامدار تفتی به نمایندگی از جمعی از دامداران در اقدامی اعتراضی گله گوسفندان را به داخل مرکز جهاد کشاورزی کهدوئیه استان یزد می‌برد تا با این اقدام به اختصاص پهنه دام سبک به واحد تولید پرورش شترمرغ اعتراض کنند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

سید جمال سجادی ‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در این رابطه عنوان کرد: «تداخلی در واگذاری زمین وجود ندارد و با ترسیم کروکی دامداری و جابجایی حدود صد متر حریم مشکل قابل حل است. و واگذاری زمین برای احداث واحد پرورش شترمرغ حدود یکسال طول کشیده و تمامی استعلامات لازم از دستگاه‌های مرتبط گرفته شده است.»
وی همچنین اضافه کرد: «حتی واگذاری زمین واحد پرورش شتر مرغ از مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد بوده است و تقدم با پرورش شتر مرغ بوده است.»

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران معتقدند با شرایط اقتصادی حاکم و مشکلات بسیار همه مردم ایران به ستوه آمده‌اند اما برخی از اقشار بیشتر از سایرین تحت تاثیر این شرایط هستند. جمعی از کاربران بر این باورند شکایت و اعتراض این دامداران به جایی نمی‌رسد و آنها تنها با این کار خود را به زحمت انداخته‌اند. اما جمع دیگر عنوان می‌کنند این بهترین روش برای مطالبه حق است و دامداران نباید از خواسته‌ی خود کوتاه بیایند.
کاربرانی نیز این روش را رسم اعتراضی برخی از کشاورزان در بعضی از مناطق عنوان می‌کنند که با ادوات کشاورزی، گله احشام، و یا با خالی کردن محصولات زیان ده، جلوی مرکز نهاد تصمیم گیر، تجمع می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала