ماسک خانگی معاون بهداشت با برشی از پیژامه +ویدئو

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر مقابله با کرونا: تولید ماسک در کارخانه پرچم سازی
مقابله با کرونا: تولید ماسک در کارخانه پرچم سازی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حضور معاون کل وزارت بهداشت در گفت و گوی خبر با ماسکی خانگی مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، ایرج حریرچی تبریزی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در ویژه برنامه خبری از ماسک‌های خانگی خود رونمایی کرد و عنوان کرد بدون آنکه خجالت بکشد این ماسک‌ها از پارچه یک پیژامه تهیه شده است. وی همچنین نمونه‌های دیگر از ماسک‌های خانگی را نمایش داد و درباره جزئیات هر یک از این ماسک‌ها توضیحاتی داد. حریرچی در ادامه عنوان کرد: «ما شرمنده‌ایم که توانایی تهیه ماسک‌های ارزان را برای مردم نداریم. اما همه باید به پویش "من ماسک می‌زنم" بپیوندیم و ماسک زدن یک حرکت اجتماعی است که از خود و دیگران محافظت کنیم.»

View this post on Instagram

A post shared by ISNA | ایسنا (@isna.news) on

بسیاری از کاربران این اقدام را مورد انتقاد قرار دادند و معتقدند مسئولین در ایران برای مبرا ساختن و مردمی نشان دادن خود دست به رفتارهای عجیبی می‌زنند. این کاربران عنوان می‌کنند با توجه به اینکه کشور ایران کشوری غنی است و دکتر حریرچی به جای اینکه نیاز مردم را برآورد کند با اظهار تاسف نمونه ماسک‌های خانگی را معرفی و نمایش می‌دهد.
کاربرانی نیز با بیان اینکه ماسک‌های ساده و پارچه‌ای محافظ مناسبی در برابر ویروس نیستند معتقدند بایستی مردم را به طور صحیح به استفاده از ماسک تشویق کرد نه اینکه تنها ماسک زدن ملاک باشد و جان فرد و اطرفیان او به خطر بیفتد.

View this post on Instagram

A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiyeh) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала