حواشی شکایت و درخواست طلاق همسر محسن افشانی +ویدئو، عکس

© Fotolia / KrivinisМуж и жена во время подписания документов о разводе
Муж и жена во время подписания документов о разводе - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سویل خیابانی از همسر خود محسن افشانی که نسبتا حواشی بسیاری در فضای مجازی ایجاد می‌کند به خاطر ضرب و جرح و انتشار تصاویر خصوصی‌اش شکایت کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، سویل خیابانی همسر محسن افشانی به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرد و از محسن افشانی شکایت کرد. وی در خصوص این شکایت گفت: «از محسن افشانی به خاطر ضرب و جرح، تصرف عدوانی شکایت کردم. خواهر و داماد او در خانه من زندگی می‌کنند و وقتی برای برداشتن وسایل شخصی‌ام به خانه‌ام رفته بودم به من حمله کردند و مادر، کارگرمان و مرا به باد کتک گرفت.»

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

وی همچنین گفت: «۷ ماه قبل درخواست طلاق دادم و در مرحله تکمین قرار دارد که محسن افشانی روز اول عنوان کرد ۵ میلیارد بپردازم تا طلاقم دهد و بعد مبلغ به ۲ میلیارد و بار آخر وکلی محسن افشانی عنوان کرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم تا طلاقم بدهد. و علاوه بر آن محسن افشانی تهدید کرده بود اگر دست روی خانه بگذارم عکس‌های خصوصی‌ام را منتشر می‌کند که بعد از آن عکس‌های خصوصی من در یک صفحه اینستاگرامی منتشر شد که شکایت کردم و پلیس فتا نیز پس از بررسی‌های دقیق اعلام کرد که این تصاویر توسط محسن افشانی منتشر شده است.»

View this post on Instagram

A post shared by اکبرفتحی (@akbarfathi.56) on

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند عاقبت زندگی‌هایی که به اینستاگرام کشیده شود همین می‌شود از طرفی مشخص بود محسن افشانی تعادل رفتاری ندارد. این کاربران نیز رفتار محسن افشانی را به عنوان یک مرد ایرانی که برای تهدید همسرش اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی وی کرد را بسیار زشت می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by meysam (@meysam.beglo) on

محسن افشانی نیز در واکنش به شکایت همسرش از او به‌ اتهام ضرب‌ و جرح و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی چنین نوشت: «من جنگ رو ترجیح می‌دم...»
«بفرموده_سلطان
مبارزه واسه ورزشكاراس
جنگ واسه جنگيا...
ببين
مبارزه برد و باخت داره
ولى
جنگ يا دو سر سوخته يا برد برد...
من جنگ رو ترجيح ميدم،
حالا نتيجه‌ش هرچى ميخواد باشه..!!!
منوّر بزن!
والسلام.»

View this post on Instagram

A post shared by ‏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Soltan Mohsen Afshani (@mohsen.afshani) on

جمعی از کاربران اما معتقدند که نباید در چنین مسائلی دخالت و یا اظهارنظر کرد در حالیکه بسیاری از کاربران از عشق‌های پوشالی این روزها صحبت می‌کنند و نمونه آن را این رابطه که در نهایت به طلاق ختم شده است را مثال می‌زنند. کاربرانی نیز معتقدند نباید این اخبار را پوشش داد و به آن پرداخت چراکه چنین افرادی کاملا قصد جلب توجه را دارند و به این شکل به خواسته‌ی خود می‌رسند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала