بازگشایی جاذبه‌های گردشگری سنگاپور برای بازدید علاقمندان +ویدئو

CC0 / Pixabay / توقیف کشتی روسی در سنگاپور
توقیف کشتی روسی در سنگاپور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همسو با کاهش محدودیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اعمال شده در روزهای کرونایی در سنگاپور بسیاری از جاذبه‌های گردشگردی این کشور نیز بازگشایی شد.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال کاسته شدن تدریجی محدودیت‌‌های اعمال شده پس از شیوع ویروس کرونا در سنگاپور، بسیاری از جاذبه‌های گردشگری در این کشور به روی بازدیدکنندگان باز شد. پارک تفریحی «یونیورسال استودیوز» یکی از جاذبه‌های گردشگری پربازدید در سنگاپور است که پس از سه ماه تعطیلی از روز جمعه فعالیت خود را از سر گرفته است. بازگشایی مراکز گردشگری در سایر کشورها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز آغاز شده است. بازگشایی کازینوهای نیوجرسی در آمریکا، مراکز گردشگری در فرانسه، روسیه، مصر، هند و برخی دیگر از کشورها در بحبوحه‌ی کرونا پس از ماه‌ها تعطیلی به چشم می‌خورد. اما ضمن توصیه مقامات گردشگری این کشورها به رعایت فاصله‌ی فیزیکی و نکات بهداشتی، اقداماتی همچون ارائه ژل‌های ضدعفونی‌کننده دست و اندازه‌گیری دمای بدن بازدیدکنندگان در بدو ورود و ایجاد فاصله‌گذاری با طلق‌های شفاف و برخی محدودیت‌های این چنینی از قبیل ممنوعیت سیگار کشیدن نیز صورت می‌گیرد.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران بسیاری با اشاره به آمار افراد مبتلا شده به ویروس کرونا و تعداد جان‌باختگان این بیماری در جهان عنوان می‌کنند حتی برای جبران اقتصاد آسیب دیده کشورها باید موضوع گردشگری آخرین گزینه باشد چراکه جان انسان‌های بی‌گناه بی‌شماری در این رفت و آمدهای غیرضروری به خطر می‌افتد.

View this post on Instagram

A post shared by euronews persian (@euronews_persian) on

کاربرانی نیز ضمن اظهار تاسف از اینکه برخی از مردم از بازگشایی مراکز گردشگری این برداشت را دارند که پایان کروناست و از رعایت مسائل بهداشتی سر باز می‌زنند و این موضوع به قیمت جان آنان و گاها دیگران تمام می‌شود. گروهی از کاربران اما بر این باورند باید به زندگی با کرونا خو گرفت و ضمن اینکه باید با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در روزهای کرونایی از سلامتی خود و جامعه محافظت کنیم از زندگی نیز لذت ببریم و تا شکست کرونا استقامت کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала