ابتلای بازیکنان تیم استقلال تهران به کرونا +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAباشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس شکایت کرد
باشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس شکایت کرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اعلام مثبت بودن تست کرونای بازیکنان استقلال واکنش‌های فراوانی به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، سعید رمضانی مدیر تیم استقلال روز یکشنبه ۱۵ تیرماه در گفت و گویی اظهار داشت: «متاسفانه در تست اول که از بازیکنان گرفتم ۸ نفر مبتلا به کرونا داشتیم و بعد از آن مجددا تست را به آزمایشگاه تحویل دادیم و در نهایت تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز تعداد ۱۲ یا ۱۳ نفر مبتلا به کرونا داشتیم.»
وی همچنین گفت: «به طور قطع بازیکنان استقلال در دیدار با فولاد خوزستان به کرونا مبتلا شدند زیرا قبل از این دیدار تست کرونا ما منفی بود.»

View this post on Instagram

A post shared by 💙sana tajiiii💙 (@sanazz_tajiiii) on

فولادی‌ها نیز به مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال واکنش نشان دادند و سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در این رابطه متنی در صفحه مجازی خود منتشر کرد و عنوان کرد: «به جای توهین کردن، تهمت و افترا به تاریخ‌ها توجه کنید.»

View this post on Instagram

A post shared by SAYE دختر آبی 💙 (@sayesteghlal) on

کاربران در واکنش به این اتفاق نظرات متفاوتی را مطرح می‌کنند. برخی مسبب این اتفاق را فدراسیون فوتبال می‌دانند که جان بازیکنان و خانواده‌هایشان را برای یک جام به خطر می‌اندازند. این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند که بهتر است این جام را پیشکش پرسپولیسی‌ها کنند که جان افراد بیشتری به خطر نیفتد.
گروهی از کاربران عنوان می‌کنند سفر به اهواز که در وضعیت قرمز قرار دارد اشتباه بوده اما جمعی معتقدند دوران بروز کرونا تا ۱۴ روز می‌باشد و ممکن است بازیکنان استقلال پیش از این به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و اکنون این بیماری در جسم آنان آشکار شده است.

View this post on Instagram

A post shared by ESTEGHLAL FANS | استقلال (@fcesteghlalfan.ir) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала