پوستر جنجالی چگونگی برخورد با زورگیران خیابانی +عکس

© Fotolia / Jacob Lundمبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو
مبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار پوسترهای چگونگی برخورد شهروندان در مقابله با زورگیران خیابانی در فضای مجازی سوژه کاربران شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از پوسترهای چگونگی برخورد با زورگیران خیابانی و "نه" گفتن به آنها در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که با واکنش منفی کاربران همراه شده است. این پوسترهای آموزشی علاوه بر توصیه شهروندان به "نه" گفتن در اینگونه مواقع، به آنان توصیه می‌کند که به سرعت صحنه را ترک کنند چراکه طبق قانون زورگیران حقی برای گرفتن اموال آنها ندارند. کاربران بسیاری به تندی از این طرح انتقاد کردند و برخی با استفاده از جملات کنایه‌آمیز و طنزگونه در اینباره اظهارنظر می‌کنند.

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند باید طراح این پوستر را با زورگیران تنها گذاشت تا نظرش در رابطه با مذاکره با زورگیران تغییر کند. این کاربران معتقدند در حالت عادی حتی نمی‌توان به مامور پلیس قضیه را اطلاع داد، چه برسد به زورگیری که فرصتی برای فکر کردن و نجات به شخصی که به آن دستبرد می‌زند نمی‌‌دهد. برخی نیز با کنایه عنوان می‌کنند تکلیف افرادی که قدرت "نه" گفتن ندارند چه می‌شود و چگونه می‌توانند از صحنه زورگیری سلامت بیرون بیایند؟!

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند که همه نباید به زورگیران "نه" بگویند تا چیزی هم دستگیر این زورگیران شود، از طرفی ممکن است به این زورگیر بر بخورد و زورگیر سابق نشود. گروهی از کاربران نیز عنوان می‌کنند این روش را امتحان کرده‌اند و با گفتگو این ماجرا خاتمه پیدا کرد اما همچنان از درد کتکی که خورده‌اند رنج می‌برند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала