خواننده‌‌ی ایرانی پس از ۵۰ سال ریش خود را تراشید +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / Luengo_uaریش پرپشت
ریش پرپشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خواننده لس آنجلسی پرطرفدار موسیقی پاپ ایرانی در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی از تراشیدن ریشش پس از حدود ۵۰ سال منتشر کرد که واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، ابراهیم حامدی با نام هنری "ابی" خواننده محبوب و پرطرفدار ایرانی که با نام "آقای صدا" نیز در میان ایرانیان شناخته می‌شود ویدئویی از تراشیدن ریش خود در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «همان‌طور که پیش‌تر قول داده بودم در صورتی که مبلغ ۱۰ هزار دلار برای کمک مالی به یونیسف از طریق بنیاد خیریه "با تو" (بنیاد خیریه‌ای که ابی خود موسس آن بوده است) جمع شود ریش‌هایم را خواهم تراشید.»
وی با اعلام اینکه این مبلغ جمع شده است به قولش عمل کرده و ریش‌هایش را پس از گذشت ۵۰ سال به صورت کامل تراشید. انتشار تصاویر بدون ریش از "ابی" در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری از کاربران همراه شده است.

کاربران فراوانی اقدام "ابی" را بسیار ارزشمند عنوان می‌کنند و معتقدند حتی ذره‌ای از جذابیت او کم نشده است. این کاربران عنوان می‌کنند این اقدام نه تنها از جذابیت این خواننده مردمی کم نکرده است بلکه باعث شناخت بیشتر خیریه "با تو" در میان مردم شده است تا زمینه‌ی کمک‌های مالی بیشتری نیز فراهم گردد. غالب کاربران نیت این خواننده را محور اصلی نظرات خود قرار داده‌اند و در این‌باره صحبت می‌کنند. از نظر این کاربران "ابی" در هر دو حالت، با ریش و بدون ریش بسیار جذاب است چراکه آنها با صدا و ترانه‌های او خاطره دارند. آنها همچنین عنوان می‌کنند زمان زیادی طول نمی‌کشد و ریش‌های او بلند می‌شود اما این صداقت وی مهم بوده که بر بسیاری آشکار شده است.

برخی از کاربران اما عنوان می‌کنند که "ابی" جذابیتش را از دست داده است و منتظر می‌مانند تا او را دوباره با ریش و همان چهره‌ی همیشگی‌اش ببینند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала