ازدواج فوق لاکچری به سبک سیندرلا در ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تالار عروسی در تهران
تالار عروسی در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک میلیارد تومان هزینه برای عروسی سیندرلایی در لواسان

به گزارش اسپوتنیک، تالاری لاکچری در لواسان ایران مشغول به کار است که علاوه بر برگزاری عروسی، نمایش سیندرلا با ایفای نقش عروس و داماد برای میهمانان اجرا می کند.

View this post on Instagram

A post shared by ali malek (@alimalek12345) on

گفته شده است که این تالار دارای فضایی مدرن است که با طراحی داخلی به سبک فیلم و کارتون مشهور سیندرلا به بازآفرینی این کارتون محبوب می پردازد.

این تالار مخصوص طبقه خاصی از مردم ایران است که بصورت اشرافی زندگی می کنند.

View this post on Instagram

A post shared by یزدیها | dorehamiyazdiha (@yazd.rooz) on

در این تالار ۱۵۰ خدمه به عنوان بازیگر برای بازآفرینی پویانمایی سیندرلا حضور دارند و هزینه هر مهمان برای صاحب این مراسم، حدود یک میلیون تومان برآورد می‌شود. بر همین اساس هزینه یک مراسم ازدواج در این باغ مجلل، به بیش از یک میلیارد تومان هم می‌رسد. 

در خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که دامادی که مراسم عروسی خود را در شرایط کرونایی به شیوخ سیندرلا گرفته است بازداشت شده است. 

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

ایرج حریرچی در رابطه با برگزاری چنین عروسی هایی گفته است که در یک استان دادستان داماد را دستگیر کرد تا مراسم عروسی با آن شدتی که در نظر گرفته بودند برپا نشود و یا در برخی از استان‌ها حکم دستگیری مداحان را دادند، باید اعمال قانون کنیم در این شرایط عروسی گرفتن هیچ مفهومی ندارد مثلاً در شهر تهران در یک تالار پذیرایی، هزینه عروسی در یک سالن یک میلیارد تومان بود به طوری که ۶۵ کارگر ایفا کننده نقش سیندرلا برای عروس و داماد بودند که همه این‌ها عاقبت کرونایی دارد.

کاربران بسیاری معتقدند که برگزاری مراسم عروسی فوق لاکچری بسیار خوب است اما در شرایط عادی و در روزهای کرونایی چنین مراسمی حکم کشتن مردم را دارد و نباید در هیچ مراسم عروسی شرکت کرد. عده ای از کاربران نیز از اختلاف طبقاتی بسیار بالا در ایران سخن گفتند. به گفته این دسته از کاربران، بسیاری از افراد قادر به برگزاری یک مراسم عروسی ساده  نیز نیستند اما قشر اندکی اقدام به برگزاری مراسم عروسی سیندرلایی می نمایند که عادلانه نیست. گروهی از کاربران نیز معتقدند که دستگیری داماد کار شایسته ای نبود بلکه باید جلو فعالیت تالارها گرفته شود تا مردم اقدام به برگزاری مراسم عروسی نکنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала