حذف جنجالی بازیگر ایرانی از برنامه دورهمی +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم
آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجید صالحی نسبت به حذف او از برنامه دورهمی واکنش نشان داد!
View this post on Instagram

A post shared by Clip.honarmandan1 (@clip.honarmandan1) on

به گزارش اسپوتنیک، مجید صالحی، بازیگر و کارگران ایرانی که بیشتر او را در مجوعه های طنز دیده ایم به عنوان مهمان در برنامه دورهمی حضور یافت اما در کنداکتور پخش این برنامه، او را حذف کردند که با واکنش کاربران روبرو شده است. 
این در حالی است که حتی تیزر تبلیغ برنامه دورهمی نیز با حضور مجید صالحی منتشر شده است.
View this post on Instagram

A post shared by @mehranmodiri_khass_clips on

به نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل فعالیت‌های اخیر مجید صالحی در حوزه‌ اجرا در فضای مجازی باشد که باعث شده تلویزیون ترجیح بدهد حضور او در برنامه پرمخاطب دورهمی را ممنوع کند.
گفته شده است که مجید صالحی  فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر «آنتیگونه» آغاز کرده و سپس به تلویزیون رفته است و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. او خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

کناره‌گیری حمید جبلی از فیلم «یکی بود یکی نبود» باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. وی علاوه بر بازی در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی، نویسندگی و کارگردانی را نیز بر عهده داشته‌است. اغلب فیلم‌هایی که صالحی تاکنون در آن‌ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده‌اند فیلم‌هایی همچون بعد از ظهر سگی، مجردها، مجرد چهل ساله و … و این نشان می‌دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است. وی تهیه‌کنندگی چند فیلم کوتاه را نیز بر عهده داشته ‌است.

او در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم‌اکنون در مؤسسهٔ فرهنگی و هنری اندیشهٔ ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می‌باشد.

حذف این بازیگر از مجموعه دورهمی سبب شده است تا کاربران نیز نسبت به این موضوع حساس شده و واکنش نشان دهند. بسیاری از کاربران علت حذف او از این برنامه را دفاع او از خواننده خارج نشین، شادمهر عقیلی می دانند. عده ای دیگر نیز معتقدند که صحبت های او در مورد همسرش سبب شده تا اجازه پخش به این برنامه داده نشود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала