عذرخواهی خوانندگان کلیپ همسر چاق به دلیل مغایرت با موازین اسلامی +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Jung Yeon-jeعذرخواهی بازیگر آمریکایی از ایران
عذرخواهی بازیگر آمریکایی از ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خوانندگان کلیپ طنز همسر چاق به دلیل تک‌خوانی و خوانندگی زن در متنی مشترک و شبه توبه نامه از آنهایی که این کلیپ را مغایر موازین و اعتقادات اسلامی دانستند عذرخواهی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، سید علیرضا بنی ‌هاشمی که با نام هنری "علیرسا" در اینستاگرام فعالیت طنز دارد اخیرا ویدئو کلیپی با نام "همسر چاق" به همراهی مریم کیانی‌زاده برای تبلیغ یک شرکت تولیدی ظروف آشپزخانه، در نقش همسر چاق با بازخوانی ترانه "شب رویایی" آرون افشار خواننده جوان پاپ ایران تهیه کردند که بسیار مورد استقبال کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Niel Diet (@nieldiet) on

اما پس از گذشت ۲ هفته از انتشار این کلیپ تبلیغاتی خوانندگان آن با حذف ویدئو و انتشار پستی یکسان در صفحات اینستاگرام خود عذرخواهی کردند و چنین نوشتند: «۲ هفته‌ی گذشته با انتشار پستی با عنوان "همسر چاق" باعث رنجش خاطر برخی هموطنانم شدم، در حالی که هرگز چنین قصدی نداشتم از طریق همین پست از تمام کسانی که انتشار این ویدئو را مغایر با موازین و اعتقادات اسلامی می‌دانستند عذرخواهی میکنم.»

بسیاری از کاربران ضمن اظهار تاسف از این اتفاق و عذرخواهی خوانندگان این کلیپ عنوان می‌کنند این ویدئوی دو دقیقه‌ای کاملا طنز بوده و هیچ مغایرتی با اعتقادات اسلامی ندارد مگر اینکه چند ثانیه تک‌خوانی بانو کیانی‌زاده مغایر با موازین اسلامی بوده باشد. این کاربران با تحسین خلاقیت جوانان ایرانی و توانایی آنان در تهیه کلیپ‌های طنز و خنده‌دار معتقدند بسیاری از این ویدئوهای کوتاه باعث شادی مردم می‌شود و در این شرایط به آنان روحیه می‌دهند و دلیلی برای محدود کردن آنان وجود ندارد.

این کاربران همچنین عنوان می‌کنند در حالی که با بسیاری از فعالان اینستاگرام به خاطر مسائل کم اهمیت به تندی برخورد می‌شود و جنجال آفرین می شود، هزاران طنز سخیف به سفارش آقازاده‌ها در ایران ساخته می‌شود و با برچسب صدا و سیما و وزارت ارشاد منتشر می‌شوند و حمایت نیز می‌شوند اما با یک کلیپ ساده این چنین برخورد می‌شود. جمعی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند شاید بخش‌هایی از این کلیپ باعث تحریک شدن می‌شود و باید از پخش آن جلوگیری شود و ممنوعیت خوانندگی و تک‌خوانی زنان یکی از آن موارد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала