5 اشتباه که منجر به چین و چروک اطراف چشم شما می شود

© Photo / Pixabay5 اشتباه که منجر به چین و چروک اطراف چشم شما می شود
5 اشتباه که منجر به چین و چروک اطراف چشم شما می شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنج اشتباه رایج که باعث ایجاد چین و چروک در اطراف چشم می شود عبارتند از دست زدن بیش از حد به چشم ها، خوابیدن با ارایش، رژیم غذایی ناسالم و ... باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال رو، چین و چروک در زنان می تواند هم در جوانی و هم در بزرگسالی ظاهر شود. رایج ترین اشتباهاتی که باعث ایجاد چین و چروک در ناحیه اطراف چشم می شود عبارتند از:

روش جدید موثر لاغری - اسپوتنیک ایران
روش جدید موثر لاغری

مراقبت از پوست نازک و حساس در این ناحیه اطراف چشم بسیار ضروری است. وقتی  در حال شستشوی صورت ، شستن آرایش و حتی هنگام استفاده از کرم های مخصوص مرطوب کننده در اطراف چشم هستید بسیار دقت کنید تا پوست اطراف چشم را نکشید و روی آن فشار داد ، زیرا این باعث می شود چین و چروک های جدید روی آن ظاهر شود.

چشم با آب سرد یا گرم قابل شستشو نیست، زیرا این امر باعث ایجاد چین و چروک های جدید روی آن می شود. آب ایده آل برای شستشو باید به اندازه دمای اتاق باشد.

چین و چروک همچنین می تواند ناشی از رژیم ناسالم شما باشد. این عمدتا مربوط به مصرف بیش از حد شیرینی ها است. شیرینی نه تنها باعث چاقی ، بلکه همچنین با مشکلات سلامتی شما را رو به رو می کند. ماهی ، آجیل ، میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید ، همچنین مقدار شیرینی هایی که می خورید را کاهش دهید.

عادت های بد مانند سیگار کشیدن و عشق به الکل می تواند به ایجاد چین و چروک کمک کند. در این حالت ، بدن نه تنها از کمبود آب بدن رنج می برد.

علت ظهور اولین چین و چروک ها می تواند یک عادت بد در خانم ها باشد که بدون شستن آرایش خود به رختخواب بروند. مواد افزودنی آرایشی در منافذ نفوذ کرده و در تخریب پوست نقش دارند. بر این اساس، این امر منجر به کاهش موادی مانند کلاژن و الاستین در پوست خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала